نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی سریال The Witcher به پایان رسید

لورن اشمیت هیسریش، سازنده سریال ویچر (The Witcher) از به پایان رسیدن کار نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی این سریال خبر داد.

اردیبهشت امسال، شبکه نتفلیکس (Netflix) ساخت سریال The Witcher را که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر اندری ساپکوفسکی است، رسما تایید و اعلام کرد. ماه آذر امسال، نت‌فلیکس لورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی آثاری چون سریال The Defenders (دیفندرز)، سریال Daredevil (دردویل) و سریال Power (پاور)، را به‌عنوان سازنده این سریال معرفی کرد و او وظیفه دارد تا این مجموعه فانتزی و حماسی را به دنیای تلویزیون بیاورد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اشمیت هیسریش از به پایان رسیدن کار نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال The Witcher خبر داده است.

هیسریش با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود اعلام کرد که کار نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی یا پایلوت سریال The Witcher به پایان رسیده است. در تصویر منتشر شده، شخصیت گرالت دیده می‌شود که ظاهرا سوار بر اسب وفادار خود که روچ نام دارد، است و از جاده‌ای در یک منطقه نامشخص عبور می‌کند. با این حال، هیسریش اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است، اما انتظار می‌رود که با به پایان رسیدن کار نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی، ساخت سریال The Witcher وارد مرحله جدیدی شود و شبکه نت‌فلیکس کار استخدام بازیگر و ساخت سریال را آغاز کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Witcher

پیش از این، کمپانی سی دی پراجکت رد سه بازی بسیار محبوب بر اساس این مجموعه لهستانی را تولید و منتشر کرده بود که این سه‌گانه بارها با ستایش گیمرها و منتقدان روبه‌رو شده است. ساپکوفسکی که پیش از این گفته بود پولی از فروش بازی‌های مجموعه The Witcher دریافت نمی‌کند، به‌عنوان مشاور در تیم ساخت و تولید این سریال حضور خواهد داشت و به ساخت آن کمک خواهد کرد. علاوه بر این، تلویزیون لهستان در اوایل دهه گذشته سریال و فیلمی بر اساس رمان‌های ویچر تولید و منتشر کرده بود، اما این اقتباس تلویزیونی و سینمایی با نقدهای بسیار منفی روبه‌رو شده‌اند.

توماس باگینسکی که پیش از این، کارگردانی ویدیوهای آغازین هر سه بازی The Witcher و همچنین کارگردانی اولین تیزر تریلر بازی Cyberpunk 2077 را بر عهده داشته است، کارگردانی حداقل یک قسمت از هر فصل سریال The Witcher را بر عهده خواهد داشت. با این حال، کمپانی سی‌‌دی پراجکت رد که وظیفه ساخت سه‌گانه بسیار موفق بازی The Witcher را بر عهده داشته است، نقشی در ساخت سریال آن نخواهد داشت. همچنین کمپانی Platige Image که یک کمپانی فیلمسازی و تولیدکننده جلوه‌های بصری و ویژه لهستانی است، در ساخت سریال The Witcher مشارکت خواهد داشت. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده