// شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

نویسنده رمان The Witcher از سود فروش بازی پولی دریافت نمی کند

آندره ساپکووسکی در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده است که پولی از فروش بازی‌های مجموعه The Witcher دریافت نمی‌کند.

آندره ساپکووسکی نویسنده رمان The Witcher است که استودیو سی‌دی‌ پراجکت رد، سازنده و ناشر مجموعه The Witcher، سه‌گانه‌ای بر اساس داستان‌های این رمان ساخت و توانست به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. حال اگر شما هر نسخه از این مجموعه را خریداری کنید، هیچ پولی داخل جیب نویسنده لهستانی این رمان نمی‌رود. این کار به خاطر این نیست که استودیو سازنده کار خلافی انجام داده باشد بلکه آندره ساپکووسکی در همان ابتدا (زمانی که تیم سازنده برای ساخت بازی از این رمان بسراغ وی رفته بود) پول خود را دریافت کرده است.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، ساپکووسکی در جدیدترین مصاحبه خود با سایت یوروگیمر در مورد این موضوع صحبت کرده است و اعلام کرده که در ابتدا استودیو سی‌دی پراجکت رد با یک مبلغ قابل قبول بر سر میز مذاکره نشست و تنها چیزی که وی از اقتباس این مجموعه انتظار داشت پول بود که در اختیارش قرار داده شد.

حال پس از تمام این سال‌ها می‌بینیم که این مجموعه به موفقیت بالایی دست پیدا کرده است، موفقیتی که حتی خود استودیو سازنده و آندره ساپکووسکی آن را پیش بینی نمی‌کردند. آندره ساپکووسکی در این باره می‌گوید:

من واقعا احمق بودم که حق امتیاز این اثر را به صورت کلی فروختم. آن‌ها به من پیشنهاد کردند که در سود این اقتباس شریک شوم ولی من گفتم که هیچ سودی در این کار نیست و تمامی پول را به صورت کامل به من بدهید. من واقعا احمق بودم. این کار واقعا احمقانه‌ای بود که تمامی حق امتیاز این اقتباس را به آن‌ها دادم زیرا به موفقیت‌شان باور نداشتم. ولی چه کسی می‌توانست به موفقیت آن‌ها باور داشته باشد؟

در ادامه ساپکووسکی در مورد موفقیت این بازی سخن گفت و اعلام کرد که این مجموعه با کیفیت هرچه تمام‌تر ساخته شده است و استودیو سی‌دی پراجکت رد را تحسین کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده