نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵

تاریخ انتشار بازی God of War به زودی اعلام می‌شود

یکی از مدیران کمپانی سونی، اخیرا اعلام کرده که تاریخ انتشار بازی God of War به زودی اعلام خواهد شد.

بدون شک God of War یکی از مهم‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ است که طرفداران آن، بی‌صبرانه منتظر اعلام تاریخ انتشارش هستند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کریس آشیمینه، یکی از مدیران بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی که وظیفه فعالیت در زمینه بومی‌سازی بازی‌ها در آسیا و ژاپن را برعهده دارد، اعلام کرده که به زودی تاریخ انتشار بازی God of War اعلام خواهد شد.

آشیمینه که مسئولیت بومی‌سازی بازی God of War برای ژاپن را برعهده دارد، در مصاحبه‌ای با مجله فامیتسو، اعلام کرده که اولا طرفداران ژاپنی بازی باید منتظر یک بومی‌سازی عالی از این اثر برای این کشور باشند. وی در ادامه هم اعلام کرد که تیم سازنده بازی در آینده نزدیک تاریخ انتشار God of War را اعلام خواهد کرد.

در حالی تاریخ انتشار بازی God of War تا به امروز اعلام نشده که چندی پیش دو فروردین به عنوان تاریخ انتشار بازی در فروشگاه پلی‌استیشن ثبت شد که البته این تاریخ توسط سونی تایید نشده و بلافاصله از فروشگاه هم حذف شد. به هر حال باید منتظر اخبار تکمیلی در این مورد از طرف سانتا مونیکا یا سونی باشیم. در دیگر اخبار مرتبط با بازی God of War، سازندگان چندی پیش دلیل حذف دکمه پرش از آن را اعلام کردند و همچنین کوری بارلاگ اعلام کرد که شاید این سری در نسخه‌های بعدی، سراغ مصر یا حتی دوران مایا‌ها برود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده