// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵

تاریخ عرضه بازی God of War فاش شد

تاریخ عرضه بازی God of War در صفحه فروشگاه پلی استیشن این بازی درج شده است و به نظر می‌رسد باید در اولین روزهای سال ۹۷ منتظر انتشار بازی باشیم.

یکی از مواردی که همه‌ی ما منتظر آن هستیم، اعلام تاریخ عرضه‌ی نهایی بازی God of War است که پیش از این اعلام شده بود در ماه مارس ۲۰۱۸ روانه بازار می‌شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر، با انتشار یک عکس تایخ عرضه دقیق بازی God of War را اعلام کرد.

تاریخ عرضه GOd of War

با توجه به تصویر منتشر شده که در اصل مربوط به صفحه بازی God of War در پلی استیشن استور است، می‌توان احتمال داد که بازی God of War در تاریخ دوم فروردین ۱۳۹۷ (۲۲ مارس ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. هنوز این اخبار از سوی کمپانی سونی (Sony) تایید نشده‌اند و باید منتظر اخبار بیشتر بمانیم.

از دیگر اخبار منتشر شده حول این بازی و تیم سازنده، می‌توان به صحبت‌های کوری بارلوگ اشاره کرد که واکنش تندی به صحبت‌های اخیر الکترونیک آرتز (Electronic Arts) نشان داده است.

در آخر نظر شما کاربران زومجی در مورد خبر منتشر شده چیست؟ آیا در رویداد‌های پیش روی تاریخ عرضه نهایی بازی God of War اعلام خواهد شد؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده