نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

انتشار تصاویر جدید از فصل هشتم سریال The Walking Dead

شبکه AMC اخیرا تصاویر جدیدی را از فصل هشتم سریال مورد انتظار مردگان متحرک (The Walking Dead) منتشر کرده است.

با وجود اینکه فصل هفتم سریال The Walking Dead شروع خوبی داشت و به دومین قسمت پربیننده این سریال تبدیل شد، اما ما در ادامه شاهد ریزش گسترده بینندگان فصل هفتم این سریال بوده‌ایم که در تاریخ پخش این سریال بی‌سابقه بوده است. با این حال، قسمت پایانی فصل هفتم سریال The Walking Dead توانست تا حدودی بینندگان را راضی کند، اما به نظر می‌رسد که جنگ تمام عیاری را که شبکه AMC در فصل هفتم این سریال به بینندگان خود وعده داده بود قرار است در فصل هشتم سریال The Walking Dead مشاهده کنیم. حدود یک ماه دیگر پخش فصل هشتم این سریال آغاز خواهد شد و وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی و IGN تصاویر و دو بنر تبلیغاتی جدید از فصل هشتم این سریال را منتشر کرد‌ه‌اند. شما می‌توانید در ادامه این تصاویر را مشاهده کنید:

The Walking Dead Season 8 Images

The Walking Dead Season 8 Images

در این تصاویر، بیشتر شخصیت‌های اصلی سریال The Walking Dead از جمله ریک، نیگان و افرادش، مگی، ازکیل، میشون و دریل دیده می‌شوند. به نظر می‌رسد که هر دو طرف در حال آماده شدن برای یک جنگ بزرگ هستند و می‌توان امید داشت که اتفاقات بسیاری را در هشت قسمت ابتدایی فصل هشتم سریال The Walking Dead مشاهده کنیم و کمتر شاهد اتفاقات تکراری و اضافی باشیم و فصل هشتم این سریال بیشتر روی نبرد نیگان و ریک و گروهش تمرکز داشته باشد. در تیرماه امسال، یکی از بدلکاران این سریال در طی یک تمرین دچار حادثه‌ و آسیب‌دیدگی جدی‌ شد و در نهایت در بیمارستان دار فانی را وداع گفت. این اتفاق باعث توقف فیلمبرداری و تولید فصل هشتم سریال The Walking Dead برای مدت کوتاهی شد.

پخش هفتگی فصل هشتم سریال The Walking Dead از تاریخ ۲۲ اکتبر امسال (۳۰ مهر) آغاز خواهد شد. قسمت آغازین فصل هشتم سریال The Walking Dead صدمین قسمت مجموعه مردگان متحرک خواهد بود. اسکات ام. گیمپل، سازنده سریال The Walking Dead در فصل هشتم این سریال نیز بازگشته است. اواخر ماه تیر و در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، شبکه AMC اولین تریلر فصل هشتم سریال The Walking Dead را منتشر کرد. در اردیبهشت امسال، اسکات ام. گیمپل در یک مصاحبه گفت که فصل هشتم این سریال ریتم‌ سریع‌تری را نسبت به فصل هفتم خواهد داشت.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده