نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

تاریخ اکران ریبوت فیلم Hellboy اعلام شد

کمپانی لاینزگیت سرانجام تاریخ اکران ریبوت فیلم مورد انتظار هل بوی (Hellboy) را رسما تایید و اعلام کرد.

به‌تازگی اولین تصاویر رسمی از ریبوت فیلم Hellboy منتشر شده است. در دو تصویر منتشر شده از این فیلم، شخصیت پسر جهنمی با بازی دیوید هاربر دیده می‌شود که شباهت زیادی به نسخه کامیک خود دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم مورد انتظار رسما تایید و اعلام شده است. کمپانی لاینزگیت اعلام کرد که فیلم Hellboy در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۱ دی ۱۳۹۷) اکران خواهد شد. در حال حاضر هیچ فیلم دیگری برای اکران در این تاریخ برنامه‌ریزی نشده است، اما فیلم Glass‌ (شیشه) به کارگردانی ام. نایت شیامالان که دنباله فیلم Unbreakable (نشکن) و فیلم Split (شکاف) است، هفته بعد از اکران این فیلم اکران خواهد شد. فیلم Glass قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. 

دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things، قرار است نقش پسر جهنمی را در فیلم Hellboy بازی کند. علاوه بر هاربر، میلا یوویچ در نقش شرور و منفی ملکه خونین، ایان مکشین در نقش پروفسور بروم، دنیل دای کیم در نقش بن دیمیو، ساشا لین در نقش آلیس موناهن و پنلوپه میچل در نقش جادوگر اعظم گانید، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در این فیلم رسما تایید و اعلام شده است. با این حال، انتظار می‌رود که طی هفته‌های آینده حضور بازیگران بیشتری در این فیلم تایید و اعلام شود. پیش از این، اد اسرکین قرار بود نقش بن دیمیو را در فیلم Hellboy بازی کند، اما او برای مقابله با تصور نژادپرستی از پروژه ساخت فیلم Hellboy کناره گیری کرد.
Hellboy

کارگردانی فیلم Hellboy بر عهده نیل مارشال، کارگردان باتجربه فیلم نزول (The Descent) و دو قسمت از سریال Game of Thrones (بازی تاج و تحت)، خواهد بود. اندرو کازبی و کریستوفر گولدن با کمک مایک میگنولا، خالق پسر جهنمی نیز روی فیلمنامه این فیلم کار خواهند کرد. فیلمبرداری و تولید فیلم Hellboy از ماه سپتامبر امسال (شهریور-مهر) آغاز خواهد شد و قرار است فیلمبرداری این فیلم در دو کشور بریتانیا و بلغارستان انجام شود. پیش از این، هاربر در یک مصاحبه گفته بود که فیلم جدید Hellboy نسبت به دو فیلم قبلی آن لحن تاریک‌تری خواهد داشت و شاهد حضور شخصیت‌های بیشتری در این فیلم خواهیم بود و تمرکز فیلم تنها روی شخصیت پسر جهنمی نیست. 

شخصیت هل‌بوی اولین بار در سال ۱۹۹۳ معرفی شد. علاوه بر دو فیلم سینمایی، این شخصیت در انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدیویی مختلفی نیز حضور داشته است. کمپانی Dark Horse Comics مسئولیت انتشار کامیک‌های Hellboy را بر عهده دارد. پیش از این، ران پرلمن در دو فیلم Hellboy محصول سال ۲۰۰۴ و فیلم هل‌بوی ۲: ارتش طلایی‌ (Hellboy II: The Golden Army) محصول سال ۲۰۰۸، عهده‌دار نقش پسر جهنمی بود و گیرمو دل تورو نیز به‌عنوان کارگردان و نویسنده حضور داشت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده