نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

بازیگر فیلم Deadpool به جمع بازیگران ریبوت فیلم Hellboy پیوست

اد اسکرین برای بازی در یک نقش اصلی و مهم به جمع بازیگران ریبوت فیلم هل بوی (Hellboy) اضافه شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در ریبوت فیلم Hellboy تایید و اعلام شده است. اد اسکرین به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است یک نقش مهم و اصلی را در این فیلم مورد انتظار بازی کند. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، اسکرین نقش بن دیمیو را در این فیلم بازی خواهد کرد. دیمیو یکی از اعضای نظامی «خانه‌ای برای تحقیق و دفاع از موجودات ماورا الطبیعه» است. اعضای این گروه با نام B.P.R.D نیز شناخته می‌شوند. این شخصیت در هنگام عصبانی شدن یا قبل از یک اتفاق غیر عادی و خطرناک، تبدیل به یک جگوار می‌شود.

با این حال، کمپانی لاینزگیت تاکنون واکنش رسمی نسبت به این خبر نداشته است. اسکرین بیشتر برای بازی در نقش شرور و منفی آژاکس در فیلم Deadpool (ددپول) و نقش داریو ناهاریس در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) شناخته شده است. با این حال، حضور او در دنیای وستروس بسیار کوتاه بود و او تنها در فصل سوم این سریال حضور داشته است. میکیل هیوزمن جانشین اسکریس در نقش داریو ناهاریس در سریال Game of Thrones شده است. 

Game of Thrones

پیش از این اعلام شده است که دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things، نقش پسر جهنمی را در فیلم Hellboy بازی خواهد کرد. علاوه بر این، طی یک ماه گذشته میلا یوویچ برای بازی در نقش شرور و منفی ملکه خونین، ایان مکشین برای بازی در نقش پروفسور بروم و ساشا لین برای بازی در نقش آلیس موناهن، به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند و قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازند. با این حال، انتظار می‌رود که تا پیش از شروع فیلمبرداری فیلم Hellboy، فهرست کاملی از بازیگران این فیلم منتشر شود.

کارگردانی فیلم Hellboy بر عهده نیل مارشال، کارگردان باتجربه فیلم نزول (The Descent) و دو قسمت از سریال Game of Thrones، خواهد بود. اندرو کازبی و کریستوفر گولدن با کمک مایک میگنولا، خالق پسر جهنمی نیز روی فیلمنامه این فیلم کار خواهند کرد. فیلمبرداری و تولید فیلم Hellboy از ماه سپتامبر امسال (شهریور-مهر) آغاز خواهد شد و قرار است فیلمبرداری این فیلم در دو کشور بریتانیا و بلغارستان انجام شود.

Deadpool

پیش از این، هاربر در یک مصاحبه گفته بود که فیلم جدید Hellboy نسبت به دو فیلم قبلی آن لحن تاریک‌تری خواهد داشت و شاهد حضور شخصیت‌های بیشتری در این فیلم خواهیم بود و تمرکز فیلم تنها روی شخصیت پسر جهنمی نیست. هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این فیلم در سال آینده میلادی اکران شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده