نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تصویر جدیدی از پسر جهنمی در فیلم Hellboy منتشر شد

به تازگی تصویر جدیدی از دیوید هاربر بازیگر سریال اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) در نقش قهرمان شاخ‌دار داستان در فیلم پسر جهنمی (Hellboy) به طور رسمی منتشر شده است.

حساب کاربری رسمی توییتر نیل مارشال کارگردان فیلم پسر جهنمی (Hellboy) به تازگی به روزرسانی شده و آنها بعد از یافتن یک فرصت کاملا مناسب، تصویر جدید و رسمی از دیوید هاربر بازیگر سریال اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) در نقش قهرمان شاخ‌دار داستان ما را منتشر کردند. شما می‌توانید در انتهای همین پست جدیدترین تصویر کاراکتر هل‌بوی را مشاهده کنید.

اولین تصویر رسمی دیوید هاربر در قالب شخصیت هل‌بوی که قرار است در جدیدترین اثر نیل مارشال یعنی ریبوت فیلم Hellboy ایفای نقش کند منتشر شده است. با مشاهده این تصویر می‌توان گفت که دیوید هاربر واقعا گزینه مناسبی برای این نقش است و گریم و طراحی شخصیتی که برای او انجام شده است کاملا با نسخه کتاب کامیک آن که به قلم مایک میگنولا نوشته شده است، تطابق و شباهت فوق‌العاده زیادی دارد.

نسخه جدید شخصیت هل‌بوی با نسخه قبلی و اولیه آن که توسط ران پرلمن به تصویر کشیده شده بود و روی پرده سینماها ایفا شده بود، شباهت خیلی زیادی دارد. شاید اینکه نمی‌توانند در تجسم و طراحی نسخه جدید آن تغییر خاصی ایجاد کنند به این خاطر است نسخه اولیه شباهت خیلی فاحشی نسبت به کاراکتر درون کتاب‌های کامیک داشت و قطعا نسخه جدید هم این شباهت را باید درون خودش داشته باشد.

ایان مک‌شین، بازیگر سریال خدایان آمریکایی (American Gods) و سریال چوب خشکیده (Deadwood)، نقش پدرخوانده‌ی پسر جهنمی به نام پروفسور ترور براتنهولم ملقب به پروفسور بروم را ایفا می‌کند. همچنین میلا یوویچ، بازیگر فیلم عنصر پنجم (The Fifth Element) و سری فیلم رزیدنت اویل (Resident Evil)، قرار است نقش شخصیت منفی و منفور داستان یعنی ملکه خونین را بازی کند و ساشا لین، بازیگر فیلم عزیز آمریکایی (American Honey)، نقش آلیس موناهن را در این فیلم ایفا می‌کند. پنه‌لوپه میچل، بازیگر سریال بیشه شوکران (Hemlock Grove)، هم نقش جادوگری به نام گانیدا را ایفا خواهد کرد. 

شخصیت هل‌بوی اولین بار در سال ۱۹۹۳ معرفی شد و ابتدا در کتاب‌های کامیک کمپانی Dark Horse حضور داشت. هل‌بوی یک شخصیت جهنمی و اهریمنی است که در اواخر جنگ جهانی دوم از جهنم احضار شده است. او توسط پروفسور ترور براتنهولم در مرکز تحقیقات و دفاع از موجودات ماورالطبیعه رشد داده شد و قوی‌تر از قبل شد و مدت خیلی کمی بعد از آن نامش به‌عنوان «بزرگ‌ترین کاراگاه مخفی جهان» ثبت شد. ماجراجویی‌ها و داستان‌های این شخصیت در کتاب‌های کامیک خیلی زیاد و بی‌شماری نوشته شده و به چاپ رسیده است؛ به‌عنوان مثال، داستان زمانی که در مرکز تحقیقات بود، داستان زمانی که تنها یک پسربچه بود و حتی ماجراهای زمانی که او بعد از مرگش روی زمین در جهنم به سر می‌برد.

همچنین تاریخ اکران این فیلم برای ۲۱ دی ۱۳۹۷ در نظر گرفته شده است.

hellboy

Hellboy


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده