نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

احتمال خروج نام بن افلک از لیست بازیگران فیلم جدید بتمن

این‌طور که به نظر می‌رسد، دیگر شاهد حضور بن افلک در نقش بتمن نخواهیم بود و این بازیگر مطرح خداحافظی زودهنگامی با این شخصیت محبوب کمیکی خواهد داشت.

کم‌تر از یک سال پیش بود که نام بن افلک هم برای نویسندگی، هم کارگردانی و هم بازی در نقش بتمن در فیلم جداگانه‌ی این شخصیت دنیای سینمایی دی سی لیست شده بود. در هر حال در ماه ژانویه اعلام شد که بن افلک از کارگردانی فیلم بتمن کنار گذاشته شده و به‌جای او مت ریوز، کارگردان موفق فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها - ۲۰۱۴) و فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ سیاره میمون‌ها - ۲۰۱۷) برای کارگردانی فیلم جدید بتمن انتخاب شده است. ماه پیش هم در خبری خواندیم که مت ریوز فیلم‌نامه‌ی این فیلم را کاملاً از نو بازنویسی کرده است و قرار نیست فیلم‌نامه‌ی ابتدایی که بن افلک نگاشته بود مورد استفاده قرار گیرد. حال هم خبردار شدیم که استودیو دی‌سی تصمیم دارد به‌جای بن افلک بازیگر دیگری را برای ایفای نقش شخصیت بتمن انتخاب کند.  

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر، استودیو دی‌سی سعی دارد خیلی مؤدبانه بن افلک را از این مجموعه کنار بگذارد. بن افلک در فیلم Batman vs. Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت - ۲۰۱۶)، به کارگردانی زک اسنایدر، برای اولین بار در نقش بتمن حضور یافت و بازی نسبتاً خوبی را هم به نمایش گذاشت و در مجموع بازخوردهای تماشاچیان و منتقدان به عملکرد وی مثبت بود. از طرفی بن افلک در فیلم Justice League (لیگ عدالت) هم حضور دارد و این فیلم قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۵ آبان‌ماه ۱۳۹۶) اکران شود. جدای از این فیلم، نام وی هنوز به صورت رسمی در لیست بازیگران فیلم مت ریوز نیز وجود دارد.

Batman-II

در هر صورت طبق گزارشی که سایت هالیوود ریپورتر داشته است، امکان تغییر بازیگر نقش بتمن وجود دارد و استودیو دی‌سی تصمیم دارد پیش از آنکه خیلی دیر شود این کار را انجام دهد. احتمالاً به گونه‌ای در یکی از فیلم‌های در صف اکران استودیو دی‌سی به این تغییر اشاره خواهد شد.  

در حال حاضر بن افلک ۴۵ سال دارد و به اکران فیلم جدید بتمن هم هنوز دو سالی زمان باقی مانده است. از طرفی فیلم Justice League هم احتمالاً چندین دنباله خواهد داشت و جای تعجب ندارد که استودیو دی‌سی تصمیم دارد بازیگری جوان‌تر را برای ایفای نقش شخصیت بتمن انتخاب کند تا در این پروژه‌های طولانی مدت و چندگانه مجبور به تغییر چندباره‌ی بازیگر این شخصیت نشود. چندی پیش بود که مت ریوز اعلام کرد علاقمند است همچون کریستوفر نولان سه‌گانه‌ای از بتمن بسازد و مطمئناً استودیو دی‌سی برای انتخاب بازیگر جدید این موضوع را هم در نظر گرفته است. هنوز نه استودیو دی‌سی و نه شخص بن افلک به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند.

تاریخ اکران فیلم جدید بتمن برای سال ۲۰۱۹ تعیین شده است.   


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده