نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

فیلمنامه فیلم Batman کاملا بازنویسی می شود

مت ریوز در مصاحبه جدید خود تایید کرد که فیلمنامه فیلم بتمن (Batman) کاملا بازنویسی خواهد شد و داستان جدیدی دارد.

بهمن سال گذشته شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه فیلمنامه فیلم Batman قرار است کاملا بازنویسی شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مت ریوز، کارگردان جدید فیلم مستقل بتمن این شایعه را رسما تایید کرده است. او اخیرا مصاحبه‌ای را با پادکست Happy Sad Confused شبکه MTV انجام داده است. زمانی که جاش هورویتز، مجری برنامه از ریوز پرسید که هنوز فیلم بتمن براساس فیلمنامه اصلی که توسط بن افلک و جف جانز نوشته شده است، ساخته می‌شود یا خیر؛ ریوز در جواب گفت:

خیر. این فیلم یک داستان جدید دارد. این تنها یک شروع دوباره است. من در مورد آن بسیار هیجان زده هستم و فکر می‌کنم که این فیلم قرار است عالی باشد.

پیش از اینکه ریوز به عنوان کارگردان جدید فیلم Batman معرفی شود، تنها چیزی که از داستان این فیلم می‌دانستیم این بود که شخصیت دث‌ استروک قرار است آنتاگونیست اصلی این فیلم باشد و جو مانگالینو قرار است نقش این مزدور معروف دنیای دی‌سی را در فیلم مستقل بتمن بازی کند. در حال حاضر سرنوشت حضور شخصیت دث‌استروک در فیلم مستقل بتمن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و مشخص نیست که این شخصیت در داستان جدید فیلم حضور دارد یا از آن حذف خواهد شد. همچنین ریوز اعلام نکرد که چه کسانی روی داستان و فیلمنامه جدید فیلم Batman کار خواهند کرد.

ریوز پیش از این گفته بود که فیلم بتمن یک فیلم کارآگاهی نوآر خواهد بود. او همچنین اخیرا از علاقه‌اش به ساخت مجموعه‌ای سه‌گانه و دنباله‌دار از شخصیت بتمن پرده برداشته است. بن افلک همچنان نقش بتمن را در این فیلم بر عهده خواهد داشت و قرار است در فیلم Justice League (لیگ عدالت) نیز حضور داشته باشد. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) اکران شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده