نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

تریلر جدید فیلم Transformers: The Last Knight به دوران مختلف سفر می کند

کمپانی پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی را از فیلم مورد انتظار Transformers: The Last Knight منتشر کرده است.

حدود دو هفته دیگر فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و حال کمپانی پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است. در این تریلر به دوره‌های مختلفی که قرار است در فیلم مشاهده کنیم، سفر می‌کنیم و شاهد نبرد شوالیه‌های شاه آرتور با کمک تبدیل شوندگان تا مبارزه با آلمان نازی هستیم. علاوه بر این، شاهد تصاویر و صحنه‌های اکشن جدیدی نیز از فیلم Transformers: The Last Knight هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

این ویدیو، چهارمین تریلر رسمی فیلم Transformers: The Last Knight است که توسط کمپانی پارامونت منتشر می‌شود. اولین تریلر در ماه آذر گذشته، دومین تریلر در اسفند سال گذشته و سومین تریلر این فیلم در فروردین امسال منتشر شده بود. مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل، تایریس گیبسون، جرود کارمیچر، استنلی توچی، لارا هادوک، لیام گریگان، میچ پیلگی، سانتیاگو کاباررا، جان تورتورو، جان گودمن و ایزابلا مونر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: The Last Knight حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده مایکل بی، کارگردان چهار قسمت گذشته مجموعه تبدیل شوندگان، بوده است و آرت مارکوم، مت هالووی و کن نولان هم روی فیلمنامه آن کار کرده‌اند.

همچنین فیلم Bumblebee (بامبل‌بی) اولین فیلم فرعی مجموعه Transformers خواهد بود. اسفند سال گذشته، کمپانی پارامونت از انتخاب تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، برای کارگردانی فیلم Bumblebee خبر داد. همچنین طبق خبری که هفته گذشته منتشر شد، هیلی استاینفلد احتمالا نقش اصلی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. تولید و فیلمبرداری فیلم Bumblebee از تابستان امسال آغاز خواهد شد و قرار است فیلم در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.

فیلم Transformers: The Last Knight برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن امسال (۳۱ خرداد) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده