نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

انتشار تریلر جدید فیلم Transformers: The Last Knight

کمپانی پارامونت پیکچرز سومین و آخرین تریلر فیلم مورد انتظار تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) را منتشر کرد.

همانطور که پیش از این کمپانی پارامونت اعلام کرده بود، سومین و آخرین تریلر  فیلم Transformers: The Last Knight دیروز منتشر شد. این فیلم که پنجمین فیلم از مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) است، کمتر از سه ماه دیگر به روی پرده خواهد رفت. در این تریلر دلیل دشمن شدن اپتیموس پرایم مشخص می‌شود و همچنین اطلاعات زیادی از اتفاقات این فیلم را فاش می‌کند. از جمله این اطلاعات می‌توان به تلاش بامبل‌بی برای بیدار کردن اپتیموس پرایم و همچنین به نبرد اپتیموس با مگاترون اشاره کرد. همچنین در طی این تریلر شاهد صحنه‌های اکشن متعددی نیز هستیم و بخش‌هایی از نبرد شاه آرتور با کمک تبدیل شوندگان را نشان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا را تماشا کنید:

| |

پیش از انتشار تریلر سوم فیلم Transformers: The Last Knight، پارامونت دو تریلر دیگر از این فیلم منتشر کرده بود. اولین تریلر در ماه آذر و دومین تریلر در ماه اسفند سال گذشته منتشر شده بود. همچنین دو تبلیغ تلویزیونی نیز از این فیلم در ماه بهمن منتشر شد. مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل، تایریس گیبسون، جرود کارمیچر، استنلی توچی، لارا هادوک، لیام گریگان، میچ پیلگی، سانتیاگو کاباررا، جان تورتورو، جان گودمن و ایزابلا مونر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: The Last Knight حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

چندی پیش مایکل بی، کارگردان فیلم Transformers: The Last Knight، تایید کرد که پارامونت در حال حاضر دارای ۱۴ داستان و ایده دیگر برای مجموعه Transformers است. او حتی ابراز علاقه کرد که کارگردانی یکی از این فیلم‌ها را بر عهده داشته باشد. بی پیش از این گفته بود که فیلم Transformers: The Last Knight، آخرین فیلمی است که در این مجموعه کارگردانی خواهد کرد. 

یکی از این ۱۴ داستان احتمالا متعلق به فیلم مستقل بامبل بی (Bumblebee) خواهد بود. ماه گذشته،‌ کمپانی پارامونت رسما کارگردان این فیلم را اعلام کرد. تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، قرار است کارگردانی فیلم Bumblebee را بر عهده داشته باشد. کمپانی پارامونت پیش از این اعلام کرده بود که تصمیم دارد تا سال ۲۰۱۹ میلادی، هر سال یک فیلم از مجموعه Transformers تولید و منتشر کند.

فیلم Transformers: The Last Knight برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده