نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

اولین تریلر فیلم Transformers: The Last Knight منتشر شد

کمپانی پارامونت سرانجام اولین تریلر فیلم مورد انتظار تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) را منتشر کرد.

سرانجام اولین تریلر فیلم Transformers: The Last Knight منتشر شد، این فیلم پنجمین قسمت از مجموعه تبدیل‌شوندگان (Transformers) است که مایکل بی بار دیگر در سمت کارگردانی در این فیلم بازگشته است. در این تریلر شاهد حضور ربات‌ها در دوران مختلف از جمله دوران شاه آرتور و جنگ جهانی دوم، هستیم و به نظر می‌رسد فضای فیلم کمی آخر الزمانی باشد. همانند چهار قسمت گذشته، شاهد صحنه‌های انفجاری متعدد در این تریلر هستیم و شاهد بازگشت چند شخصیت از قسمت‌های مختلف این مجموعه نیز هستیم. در پایان این تریلر اپتیموس پرایم و بامبل بی با یکدیگر درگیر می‌شوند و با هم مبارزه می‌کنند، هرچند به نظر می‌رسد این ربات، کلون اپتیومس پرایم باشد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا را تماشا کنید:

|

فیلم Transformers: The Last Knight برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.  مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل، تایریس گیبسون، جرود کارمیچر، استنلی توچی، لارا هادوک، لیام گریگان، میچ پیلگی، سانتیاگو کاباررا، جان تورتورو، جان گودمن و ایزابلا مونر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده آرت مارکوم، مت هالووی و کن نولان بوده است، با این وجود هنوز جزئیاتی از داستان و اتفاقات این فیلم به طور رسمی منتشر نشده است.

کمپانی پارامونت تصمیم دارد تا سال ۲۰۱۹ میلادی، هر سال یک فیلم از مجموعه Transformers تولید و منتشر کند. این استودیو چندی پیش اعلام کرده است دو فیلم پس از فیلم The Last Knight به روی پرده خواهد رفت. فیلم Transformers 6 در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) و Transformers 7 در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران خواهند شد. یکی از این دو فیلم، قرار است قسمت فرعی این مجموعه باشد که تمرکز آن بر روی شخصیت بامبل‌ بی خواهد بود. مایکل بی در مصاحبه‌ای که اوایل سال جاری میلادی انجام داده بود، اعلام کرد که فیلم Transformers: The Last Knight، آخرین فیلم این مجموعه است که کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. او به رولینگ استونز گفت:

هنوز هم از Transformers لذت می‌برم. هیجان‌انگیز است که فیلمی بسازید که ۱۰۰ میلیون نفر آن را تماشا می‌کنند. اما این آخری است. باید افسار را به شخص دیگری بدهیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده