نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار تریلر بین المللی جدید فیلم Spider-Man: Homecoming

کمپانی مارول و سونی پیکچرز تریلر بین المللی جدیدی از فیلم مورد انتظار Spider-Man: Homecoming منتشر کرده‌اند.

فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) اولین حضور مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول بود و این شخصیت قرار است در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) بازگردد. این فیلم، نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط کمپانی مارول استودیو تولید و کمتر از ماه دیگر روی پرده‌های سینما خواهد رفت. حال مارول و سونی پیکچرز تریلر بین المللی جدیدی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کرده‌اند. این تریلر صحنه‌های جدید بسیار کمی دارد و اکثر تصاویر آن را پیش از این در تریلرها و تبلیغات تلویزیونی گذشته این فیلم مشاهده کرده بودیم. با این حال، شاهد صحنه‌های بامزه جدیدی در این تریلر از جمله لحظه خوشحال شدن پیتر پارکر از دیدن و پوشیدن لباس جدید خود نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

اوایل این ماه، سونی و مارول سومین و آخرین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: Homecoming را منتشر کردند. همچنین طی هفته‌های گذشته ویدیویی از منشا والچر به همراه یک تبلیغ تلویزیونی جدید از این فیلم که در آن به مشاجره مرد عنکبوتی با تونی استارک می‌پردازد، از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شده است. این در حالی است که هفته گذشته تام هالند، مرد عنکبوتی جدید هالیوود با لباس این ابرقهرمان محبوب دنیای مارول از بیمارستان کودکان در شهر لس آنجلس بازدید و با کودکان متعددی ملاقات کرده است.

تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده یان واتس بوده و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده جان فرانسیس دالی و جاناتان گلدشتاین بوده است. واتس در مصاحبه اخیر خود در مورد لحن و محتوای این فیلم صحبت کرده و گفته است که لحن این فیلم کاملا با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتی و دنیای سینمایی مارول متفاوت است و شاهد یک فیلم متفاوت از مرد عنکبوتی خواهیم بود.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده