نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

بازدید تام هالند با لباس مرد عنکبوتی از بیمارستان کودکان

تام هالند اخیرا با لباس مرد عنکبوتی از بیمارستان کودکان در شهر لس آنجلس آمریکا بازدید کرده است.

پیش از این، سه گانه مرد عنکبوتی (Spider-Man) به کارگردانی سم ریمی که در طی سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ منتشر شد و دو گانه مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز (The Amazing Spider-Man) که در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ به روی پرده رفت و حال ریبوت جدیدی از مجموعه مرد عنکبوتی در دست ساخت است. حدود یک ماه دیگر فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. تام هالند مرد عنکبوتی جدید سینما است که برای اولین بار در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) نقش این ابرقهرمان بسیار محبوب دنیای مارول را بر عهده داشت که با استقبال منتقدان، تماشاگران و طرفداران این شخصیت نیز روبرو شد.

در فیلم Spider-Man: Homecoming که اولین فیلم مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول است و برای اولین بار توسط مارول استودیو تولید شده، شاهد حضور تونی استارک (آیرون من) نیز هستیم. همچنین هالند برای بازی در نقش مرد عنکبوتی در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) نیز بازخواهد گشت. هالند اخیرا به بیمارستان کودکان در شهر لس آنجلس آمریکا سر زده است. در این بازدید، او لباس مرد عنکبوتی را بر تن کرده و با کودکان مختلفی در بیمارستان دیدار می‌کند و پوستر امضا شده فیلم Spider-Man: Homecoming نیز به آن‌ها هدیه می‌دهد. همچنین او در مورد فیلم و قابلیت‌های لباس مرد عنکبوتی نیز با کودکان صحبت می‌کند و به سوالات آن‌ها نیز پاسخ می‌دهد و با آن‌ها حتی بازی نیز می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیوی زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

هالند برای اینکه بتواند ارتباط بهتری با کودکان بیمارستان برقرار کند، ماسک خود را بر می‌دارد تا هویت مرد عنکبوتی را فاش کند و در ادامه از آن‌ها قول می‌گیرد که این موضوع را مثل یک راز حفظ کنند. سال گذشته نیز او با لباس مرد عنکبوتی از بیمارستان کودکان هنریتا اگلستون شهر آتلانتا آمریکا بازدید کرده بود. دیدار هالند از بیمارستان یا مکان‌های این چنینی در بین بازیگران دنیای مارول به امری عادی تبدیل شده است. در طول سال‌های گذشته شاهد بازدید‌های مشابه کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، تام هیدلستون و بندیکت کامبربچ نیز بوده‌ایم.

Spider-Man: Homecoming

هالند برای شش فیلم با مارول قرارداد دارد که شامل فیلم Captain America: Civil War نیز می‌شود. با این حال، او ممکن است برای حضور در فیلم‌های بیشتری با مارول قرارداد امضا کند. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده یان واتس بوده و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده جان فرانسیس دالی و جاناتان گلدشتاین بوده است.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده