نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

انتشار ویدیو منشا شخصیت والچر در فیلم Spider-Man: Homecoming

کمپانی سونی و مارول ویدیویی از منشا به‌وجود آمدن شخصیت والچر در فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کرده‌اند.

هفته گذشته، کمپانی سونی پیکچرز و مارول استودیو دو تریلر جدید از فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر جدید متعددی از این فیلم مورد انتظار بودیم. حال اخیرا مایکل کیتون، بازیگر نقش آدریان تومز/والچر، مهمان برنامه شوی الن دی‌جنرس (The Ellen DeGeneres Show) بوده است. در حاشیه گفتگو او با الن دی‌جنرس، ویدیویی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شد که در آن منشا به وجود آمدن شخصیت والچر را نشان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در این ویدیو، شخصیت‌های شرور و منفی فیلم Spider-Man: Homecoming از جمله تینکرر و شوکر دیده می‌شوند. همچنین در این صحنه لوگان مارشال گرین نیز حضور دارد که تاکنون نقش او در این فیلم تایید نشده است. هرچند گفته می‌شود که او هم قرار است نقش شوکر را در این فیلم بازی کند.در این صحنه تومز و گروهش در حال بررسی سلاح‌ها و لوازم باقی مانده از حمله چیتاری‌ها به نیویورک هستند که تومز در پایان می‌گوید که آن‌ها هم مثل دنیا باید تغییر کنند. علاوه بر این، مارول سه تصویر رسمی جدید از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این سه تصویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Homecoming

Spider-Man: Homecoming

Spider-Man: Homecoming

تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده یان واتس بوده و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده جان فرانسیس دالی و جاناتان گلدشتاین بوده است. مایکل جاکینو، آهنگساز فیلم Spider-Man: Homecoming، اخیرا ویدیویی از مراحل ضبط موسیقی آغازین این فیلم را منتشر کرده است که حال و هوای موسیقی انیمیشن‌های قدیمی مرد عنکبوتی را تداعی می‌کند.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده