نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

مشاجره مرد عنکبوتی با تونی استارک در تبلیغ تلویزیونی فیلم Spider-Man: Homecoming

مارول تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کرده است که مشاجره مرد عنکبوتی با تونی استارک را نشان می‌دهد.

حدود یک ماه دیگر فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) که یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های تابستان و سال ۲۰۱۷ است، به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. تام هالند، مرد عنکبوتی جدید سینما، برای اولین بار در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) ایفاگر نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی) بود و قرار است در فیلم Spider-Man: Homecoming بازگردد. مدتی پیش کمپانی سونی پیکچرز و مارول استودیو دو تریلر جدید از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کردند. حال، مارول تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این فیلم منتشر کرده است.

در این تبلیغ تلویزیونی شاهد تصاویر جدید کمی از فیلم Spider-Man: Homecoming هستیم و بیشتر آن را در تریلرهای قبلی مشاهده کرده بودیم؛ اما در بخشی از این ویدیو شاهد مشاجره پیتر پارکر با تونی استارک هستیم که هریک دیگری را مقصر حادثه کشتی می‌داند. این ویدیو نشان می‌دهد که پارکر، استارک را مقصر این حادثه می‌داند؛ چرا که به او در مورد والچر هشدار داده بود، اما استارک هیچ تلاشی برای دستگیری و متوقف کردن والچر انجام نداد. همچنین آدریان تومز ملقب به والچر، پارکر را تهدید می‌کند که هرکسی را که او دوست دارد، از او خواهد گرفت. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی را مشاهده کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در تریلرهای قبلی فیلم Spider-Man: Homecoming مشاهده کرده بودیم که در صحنه پس از کشتی، استارک شروع به سرزنش و انتقاد از پارکر می‌کند که در نهایت لباسی را که برای پارکر تهیه کرده بود، پس گرفت. با این حال،‌ بسیاری اعتقاد دارند که استارک پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War علاقه‌ای به پوشیدن لباس آیرون من ندارد و برای همین از مبارزه با والچر سر باز می‌زند. از طرفی او می‌خواهد که پارکر کمتر به توانایی‌های لباس بسیار پیشرفته خود متکی باشد و از توانایی و هوشی که دارد بیشتر استفاده کند.

تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده یان واتس بوده و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده جان فرانسیس دالی و جاناتان گلدشتاین بوده است. مایکل جاکینو، آهنگساز فیلم Spider-Man: Homecoming، اخیرا ویدیویی از مراحل ضبط موسیقی آغازین این فیلم را منتشر کرده است که حال و هوای موسیقی انیمیشن‌های قدیمی مرد عنکبوتی را تداعی می‌کند.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده