نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰

انتشار ویدیوهای جدید و ترسناک فیلم Alien: Covenant

کمپانی فاکس قرن بیستم اخیرا دو ویدیو جدید از فیلم مورد انتظار بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) منتشر کرده است.

کمتر از دو هفته دیگر فیلم Alien: Covenant به روی پرده خواهد رفت. به همین منظور کمپانی فاکس قرن بیستم تمرکز خود را روی تبلیغات این فیلم گذاشته و تبلیغات این فیلم ترسناک طی هفته‌های اخیر بسیار افزایش یافته است. حال این کمپانی دو ویدیو جدید و بسیار ترسناک از فیلم Alien: Covenant منتشر کرده است که در اولین ویدیو کاترین واترسون را مشاهده می‌کنیم که در حال ارتباط برقرار کردن با هوش مصنوعی به‌نام MUTHUR است. در ویدیو دوم که پیش از این در تریلر‌های این فیلم مشاهده کرده بودیم، تبدیل شدن یکی از اعضای فضاپیما به موجودات ترسناک فیلم را شاهد هستیم. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

| |

| |

ماه گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم سه تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم Alien: Covenant منتشر کرده بود. علاوه بر این، در اسفند سال گذشته، این کمپانی دومین تریلر این فیلم را منتشر کرد. اسفند سال گذشته، ریدلی اسکات، کارگردان فیلم Alien: Covenant، از ساخت دنباله این فیلم خبر داد و اعلام کرد که بزودی ساخت آن آغاز خواهد شد. اسکات در مصاحبه‌ای دیگر که در این ماه انجام داده بود، فاش کرد که بیگانه: بیداری (Alien: Awakening) نام دنباله فیلم Alien: Covenant خواهد بود. اتفاقات فیلم Alien: Awakening در بین اتفاقات دو فیلم پرومتئوس (Prometheus) و Covenant جریان خواهد داشت.

در خبری دیگر، اسکات در مصاحبه اخیر خود گفته که بسیار بعید است که دیگر فیلم بیگانه ۵ (Alien 5) ساخته شود. قرار بود فیلم Alien 5 به کارگردانی نیل بلومکمپ و با حضور و بازی سیگورنی ویور و مایکل بین، بازیگران اصلی فیلم بیگانه‌ها (Aliens) محصول سال ۱۹۸۶، تولید و منتشر شود. اما اسکات فاش کرد که این فیلم هیچگاه یک فیلمنامه نداشته و تنها در حد یک ایده بوده است.

فیلم Alien: Covenant قرار است در تاریخ ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) به روی پرده برود. مایکل فاسبندر، جیمز فرانکو، کاترین واترسون، دنی مک‌براید، بیلی کروداپ، نومی راپاس، دمیان بیچیر، جوسیه سملت، ایمی سیمتز، کارمن اجوجو، الکساندر انگلند، ناتانیل دین، بنیامین ریگبی و کلی هرناندز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده