نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار تبلیغ های تلویزیونی جدید و ترسناک فیلم Alien: Covenant

کمپانی فاکس قرن بیستم اخیرا سه تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) منتشر کرده است.

فیلم Alien: Covenant حدود یک ماه دیگر به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. حال کمپانی فاکس قرن بیستم سه تبلیغ تلویزیونی جدید و ترسناک از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده است. این سه تبلیغ تلویزیونی Run ،Hide و Pray نام دارند و بیشتر این تصاویر را پیش از این در تریلر این فیلم مشاهده کرده بودیم، اما این سه ویدیو حاوی تصاویر جدیدی از فیلم Alien: Covenant نیز هستند. زمان این سه ویدیو بسیار کوتاه است، اما به خوبی فضای ترسناک و دلهره آور این فیلم را نشان می‌دهند. شما در ادامه می‌توانید این سه ویدیو را تماشا کنید:

| |

| |

| |

کارگردانی فیلم Alien: Covenant بر عهده ریدلی اسکات بوده است و مایکل فاسبندر، جیمز فرانکو، کاترین واترسون، دنی مک‌براید، بیلی کروداپ، نومی راپاس، دمیان بیچیر، جوسیه سملت، ایمی سیمتز، کارمن اجوجو، الکساندر انگلند، ناتانیل دین، بنیامین ریگبی و کلی هرناندز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ماه گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم دومین تریلر فیلم Alien: Covenant را منتشر کرد. علاوه بر این، این کمپانی پوستر جدید و بسیار ترسناکی از این فیلم منتشر کرد که از آثار اچ. آر. گیگر، طراح اصلی موجودات نمادین مجموعه بیگانه (Alien)، الهام گرفته شده است.

در خبری دیگر در رابطه با فیلم Alien: Covenant، کمپانی فاکس قرن بیستم با انتشار ویدیویی تاریخ روز Alien امسال را اعلام کرد. طبق اطلاعاتی که این کمپانی منتشر کرده، این مراسم به شکل لایم استریم نیز پخش خواهد شد که در طی آن بازیگران و عوامل تیم تولید فیلم Alien: Covenant در برنامه پرسش و پاسخ حضور خواهند داشت. همچنین ویدیویی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم نیز منتشر می‌شود. روز Alien در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. ماه گذشته، ریدلی اسکات از ساخت دنباله این فیلم خبر داد و اعلام کرد که بزودی ساخت آن آغاز خواهد شد. گفته می‌شود اسکات کار نوشتن دنباله فیلم Alien: Covenant را آغاز کرده است. او گفت:

شما باید موفقیت حدودی فیلم Alien: Covenant را تصور کنید و بهتر است خودتان را آماده کنید، چرا که نمی‌خواهید یک شکاف دو ساله بوجود بیاید. بنابراین، من در حال آماده شدن هستم تا دوباره در سال آینده پشت دوربین بروم. اگر شما واقعا می‌خواهید که این مجموعه ادامه پیدا کند، من می‌توانم برای ساخت و انتشار شش فیلم دیگر نیز برنامه‌ریزی کنم. من به هیچ وجه قصد ندارم که به این زودی‌ها ساخت فیلم‌های این مجموعه را به پایان برسانم.

فیلم Alien: Covenant قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۷ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) به روی پرده برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده