نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

فیلم Alien 5 ساخته نخواهد شد

ریدلی اسکات در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که فیلم بیگانه ۵ (Alien 5) بسیار بعید است که دیگر ساخته شود.

پیش از ساخت و انتشار فیلم مورد انتظار بیگانه: پیمان (Alien: Covenant)، قرار بود فیلم Alien 5 به کارگردانی نیل بلومکمپ تولید و منتشر شود. علاوه بر این، سیگورنی ویور و مایکل بین، بازیگران اصلی فیلم بیگانه‌ها (Aliens) محصول سال ۱۹۸۶، قرار بود در فیلم Alien 5 بار دیگر نقش آفرینی کنند. با این حال، کمپانی فاکس قرن بیستم تصمیم گرفت که با توجه به ساخت و تولید دنباله فیلم Prometheus (پرومتئوس)، ساخت این فیلم تا اطلاع ثانوی متوقف شود.

با این حال، بسیاری امید داشتند که روزی شاهد ساخت و انتشار فیلم Alien 5 باشند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ریدلی اسکات گفته که بسیار بعید است این فیلم ساخته شود. کمتر از دو هفته دیگر فیلم Alien: Covenant به روی پرده خواهد رفت و به همین منظور اسکات مصاحبه‌ای را با مجله فرانسوی Allocine انجام داده است. در این مصاحبه از او سوالی در مورد فیلم Alien 5 پرسیده شد. اسکات گفت:

من فکر نمی‌کنم که دیگر این فیلم را یک روز ببینیم. این فیلم هرگز یک فیلمنامه نداشت و تنها یک ایده بوده است که روی چند صفحه تکامل پیدا کرده بود. من به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور داشتم، اما نمی‌توانستم فراتر از اختیاراتم عمل کنم و کاری کنم که کمپانی فاکس قصد انجام دادن آن را نداشت. تا جایی که به من مربوط می‌شود، اکنون من ساخت فیلم Prometheus را به پایان رسانده‌ام و در حال حاضر روی فیلم Covenant کار می‌کنم.

Alien: Covenant

بهمن سال گذشته، بلومکمپ در یک اظهار نظر گفت که شانس ساخت و تولید فیلم Alien 5 را بسیار کم می‌داندسال ۲۰۱۵، ویور در مصاحبه‌ای گفت که اگر این فیلم ساخته نشود، شگفت زده خواهد شد. او گفت که این فیلم یک فیلمنامه عالی دارد که این حرف کاملا برخلاف صحبت اسکات است که گفته این فیلم هیچگاه یک فیلمنامه نداشته و تنها در حد یک ایده بوده است. ویور در آن زمان گفت:

تا زمانی که ساخت فیلم شروع نشود، ما به انجام کارهای دیگری مشغول خواهیم بود. اما اگر ما این فیلم را نسازیم، من بسیار شگفت زده خواهم شد. چرا که این فیلم یک فیلمنامه عالی دارد و همه ما دوست داریم با هم کار کنیم. بنابراین، باید کمی بیشتر برای ساخت و انتشار این فیلم صبر کنیم، اما قطعا ارزش صبر کردن خواهد داشت.

فیلم Alien: Covenant قرار است در تاریخ ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) به روی پرده برود. مایکل فاسبندر، جیمز فرانکو، کاترین واترسون، دنی مک‌براید، بیلی کروداپ، نومی راپاس، دمیان بیچیر، جوسیه سملت، ایمی سیمتز، کارمن اجوجو، الکساندر انگلند، ناتانیل دین، بنیامین ریگبی و کلی هرناندز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده