نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

انتشار تریلر جدید و فوق العاده هیجان انگیز فیلم Alien: Covenant

طبق برنامه‌ای که از قبل اعلام شده بود، استودیو فاکس روز گذشته تریلر جدید فیلم Alien: Covenant را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما،‌ روز گذشته، استودیو فاکس تریلر جدید و فوق‌العاده هیجان‌انگیز فیلم جدید بیگانه با نام Alien: Covenant را منتشر کرد. بدون شک این تریلر دو و نیم دقیقه‌ای، نظر مثبت طرفداران فیلم‌های بیگانه را جلب می‌کند. در ابتدای این تریلر، اعضای سفینه فضایی را می‌بینیم که برروی یک سیاره ناشناخته فرود می‌آیند و تریلر نیز با جمله «راه بهشت، از جهنم شروع می‌شود» آغاز می‌شود.

|

فیلم Alien: Covenant توسط ریدلی اسکات کارگردانی شده و برای اکران در تاریخ ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است. مایکل فاسبندر، کاترین واتراستون، دنی مک‌براید و دیمین بیچیر از بازیگران این فیلم عملی تخیلی هستند. هفته پیش نیز یک ویدیو پیش‌درآمد برای این فیلم با نام «شام آخر» منتشر شده بود که اعضای سفینه را پیش از فرورفتن به خواب کریو نشان می‌داد. در توضیح فیلم، اینگونه آمده است:

ریدلی اسکات با این فیلم، به دنیایی که خودش ساخته است،‌ بازگشته است. فیلم Alien: Covenant قسمت جدیدی از مجموعه بیگانه است. اعضای سفینه Covenant،‌ در جستجوی خود به سیاره‌ای می‌رسند که در ابتدا به نظر شبیه به بهشت می‌ماند. اما پس از مدتی، به این نتیجه می‌رسند که این سیاره، یک سیاره فوق‌العاده تاریک و خطرناک است و آنها در صدد فرار از این سیاره بر می‌آیند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده