نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

انتشار تصویر جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok

کمپانی مارول تصویر جدیدی از فیلم مورد انتظار ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) منتشر کرده است.

ماه گذشته، کمپانی مارول سرانجام اولین تریلر فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) را منتشر کرد؛ تریلری که توانست رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار تریلر فیلم‌های کمپانی والت دیزنی را بشکند. در این میان، تصویر روی جلد شماره جدید مجله امپایر به فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) اختصاص داده شده است؛ اما اولین فیلم مرد عنکبوتی دنیای سینمایی مارول، تنها فیلم این دنیای سینمایی نیست که قرار است تصاویر و اطلاعات تازه‌ای از آن در شماره جدید این مجله منتشر شود. کمپانی مارول به همراه مجله امپایر تصویر جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok منتشر کرده است که شخصیت ثور را در سیاره ساکار نشان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Thor: Ragnarok

در این تصویر، ثور با موهای کوتاه‌شده و لباس جدیدش که برای نبردها و مبارزات ساخته شده، دیده می‌شود. او در حال آماده شدن برای نبردی گلادیاتوری و حماسی با هالک، دوست قدیمی خود است. با این حال، مجله امپایر اضافه کرد که تصاویر و اطلاعات بیشتری روز پنج‌شنبه این هفته منتشر خواهد شد و انتظار می‌رود که اطلاعات جدیدی در مورد شخصیت هلا در فیلم Thor: Ragnarok منتشر شود. اخیرا تایید شده است که شخصیت کرگ (Korg) در این فیلم حضور دارد و تایکا وایتیتی موشن کپچر صحنه‌های حضور این شخصیت را انجام داده است.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست هم روی فیلمنامه آن کار کرده‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده