نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

شخصیت کُرگ در فیلم Thor: Ragnarok حضور خواهد داشت

کارگردان فیلم Thor: Ragnarok در اندیشه‌ی بازآفرینی یکی از شخصیت‌های کمیک داستانی سیاره‌ی هالک است.

تایکا وایتیتی (Taika Waititi) تنها بخش کارگردانی فیلم ثور: راگناروک را بر عهده ندارد، بلکه وی در حال به تصویر کشیدن شخصیت کورگ (Korg) نیز در فیلم جدید کمپانی مارول است.

دوشنبه شب و پس از بازدید از استودیو مارول توسط اعضای آی‌جی‌ان (IGN)، تایکا وایتیتی فاش کرد که این بیگانه‌ی سنگی در فیلم ثور: راگناروک حضور خواهد داشت. این شخصیت در فیلم ثور: دنیای تاریکی (Thor: Dark World) در قسمت کوتاهی از فیلم حضور داشت -اگر همان شخصیت بوده باشد- کرونان (Kronan) یا همان کورگ این بار با ظاهر متفاوت‌تری در فیلم جدید ثور حضور پیدا می‌کند.

شخصیت کورگ نخستین‌بار در کمیک داستانی سیاره هالک معرفی شد. تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم، به نشانه‌ی احترام به مجموعه مارول این شخصیت را در فیلم جدید این کمپانی به تصویر خواهد کشید.

Thor-Ragnarok

در واقع یکی از دلایلی که هنوز کورگ در تریلرهای معرفی ثور: راگناروک نشان داده نشده است، به اتمام نرسیدن نقش این شخصیت در فیلم است. شخصیت کورگ با هر چه بیش‌تر آشنا شدن با جهان پیرامون خود، با خدای تندر (ثور) روابط بهتری پیدا کرده و به وی تحت عنوان یک دوست خدمت خواهد کرد.

علاوه بر کورگ، تایکا وایتیتی شخصیت میک (Miek) را هم در این فیلم به تصویر می‌کشد. به این نکته نیز باید اشاره داشت که شخصیت جین فاستر (Jane Foster) با بازی ناتالی پورتمن (Natalie Portman)، در این فیلم کمپانی مارول حضور نخواهد داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده