نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

تریلر فیلم Thor: Ragnarok رکورد تعداد بازدید در یک روز فیلم های کمپانی دیزنی را شکست

اولین تریلر فیلم مورد انتظار Thor: Ragnarok توانسته است رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار تریلر فیلم‌های کمپانی والت دیزنی را بشکند.

دوشنبه این هفته، اولین تریلر فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) منتشر شد. در این تریلر شاهد تصاویر فوق العاده و بسیار زیبایی از این فیلم بودیم و حال به نظر می‌رسد این تریلر با استقبال گسترده‌ای نیز روبرو شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، اولین تریلر فیلم Thor: Ragnarok بیش از ۱۳۶ میلیون بار در طی ۲۴ ساعت نخست انتشار خود در سراسر جهان تماشا شده است. بدین ترتیب،‌ اولین تریلر این فیلم توانسته است رکورد تمام فیلم‌های مارول و همچنین کمپانی والت دیزنی که شامل لوکاس فیلم و پیکسار نیز می‌شود بشکند. این رکورد پیش از این متعلق به اولین تریلر فیلم لایو اکشن دیو و دلبر (Beauty and the Beast) بود که در نخستین روز انتشار خود ۱۲۷.۶ میلیون بار دیده شد

تریلر فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) با ۱۱۲ میلیون بار بازدید و تریلر فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) با ۹۴ میلیون بار بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار خود، در رتبه‌های بعد پر بازدیدترین تریلرهای کمپانی دیزنی در روز اول انتشار خود قرار دارند. اگرچه ۱۳۶ میلیون بازدید اولین تریلر فیلم Thor: Ragnarok در ۲۴ ساعت انتشار خود رکورد قابل توجهی است، اما رکورد بیشترین تعداد بازدید در نخستین روز انتشار همچنان در اختیار اولین تریلر فیلم It است. اولین تریلر این فیلم بیش از ۱۹۷ میلیون بار در طی ۲۴ ساعت نخست انتشار خود در سراسر جهان تماشا شده است.

Thor: Ragnarok

اولین تریلر فیلم Thor: Ragnarok با واکنش‌های بسیار مثبتی نیز روبرو شده است. در این تریلر ثور را مشاهده می‌کنیم که در مبارزه با هلا شکست می‌خورد و هلا چکش میولنیر را نابود می‌کند. در ادامه هلا آزگارد را به آتش می‌کشد و ثور نیز به سیاره ساکار می‌رود که در آنجا توسط افراد استاد بزرگ به رهبری والکری دستگیر می‌شود. در پایان این تریلر شاهد نبرد گلادیاتوری ثور با هالک هستیم. همچنین در این تریلر از آهنگ Immigrant Song گروه  Led Zeppelin استفاده شده است که در متن این آهنگ به والهالا و چکش خدایان اشاره می‌شود که با اتفاقات این تریلر کاملا هم خوانی دارد.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/ هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده