نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵

تیزری کوتاه از فیلم Transformers: The Last Knight منتشر شد

کمپانی پارامونت تیزری کوتاه از فیلم مورد انتظار Transformers: The Last Knight منتشر کرده است. تریلر اصلی روز چهارشنبه منتشر خواهد شد.

کمتر از سه ماه دیگر فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) به روی پرده خواهد رفت. حال کمپانی پارامونت پیکچرز تیزر کوتاهی از این فیلم منتشر کرده است. این کمپانی همچنین اعلام کرد نسخه اصلی و کامل این تریلر که در واقع تریلر پایانی فیلم Transformers: The Last Knight خواهد بود، روز چهارشنبه این هفته منتشر خواهد شد. زمان این ویدیو ۲۰ ثانیه است که در آن سر ادموند برتون با بازی آنتونی هاپکینز، در مورد تاریخچه حضور تبدیل شوندگان (Transformers) بر روی زمین توضیح می‌دهد. او می‌گوید که آن‌ها برای بیش از هزار سال است که بر روی زمین حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

تاکنون سازندگان فیلم در مورد حضور تبدیل شوندگان در قرن‌های گذشته و همچنین دلیل اشاره نشدن به حضور آن‌ها در کتاب‌های تاریخی توضیحات چندانی نداده‌اند و انتظار می‌رود همراه با انتشار تریلر جدید فیلم Transformers: The Last Knight، اطلاعات جدیدی نیز از داستان و اتفاقات این قسمت مجموعه Transformers منتشر شود. ماه گذشته، این کمپانی تریلر جدیدی از فیلم Transformers: The Last Knight منتشر کرده بود که در آن با شخصیت ایزابلا بیشتر آشنا می‌شدیم.

هفته گذشته، مایکل بی، کارگردان فیلم Transformers: The Last Knight، تایید کرد که پارامونت در حال حاضر دارای ۱۴ داستان و ایده دیگر برای مجموعه Transformers است. او حتی ابراز علاقه کرد که کارگردانی یکی از این فیلم‌ها را بر عهده داشته باشد. بی پیش از این گفته بود که فیلم Transformers: The Last Knight، آخرین فیلمی است که در این مجموعه کارگردانی خواهد کرد. 

فیلم Transformers: The Last Knight برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل، تایریس گیبسون، جرود کارمیچر، استنلی توچی، لارا هادوک، لیام گریگان، میچ پیلگی، سانتیاگو کاباررا، جان تورتورو، جان گودمن و ایزابلا مونر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده