نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

اولین تصاویر رسمی از فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شد

اولین تصاویر رسمی فصل هفتم سریال Game of Thrones در ویدیو پیش نمایش سریال‌های سال ۲۰۱۷ شبکه HBO، منتشر شد.

اخیرا قسمت نهم و ماقبل پایانی سریال وست‌ورلد (Westworld) از شبکه HBO به روی آنتن رفت. در پایان این قسمت، شبکه HBO ویدیویی پیش نمایش از سریال‌هایی که قرار است در سال ۲۰۱۷ میلادی از این شبکه پخش شود را منتشر کرد. هرچند که این ویدیو هنوز در کانال رسمی یوتیوب این شبکه منتشر نشده است، اما طرفداران سریال محبوب و پر طرفدار بازی تاج و تخت (Game of Thrones) توانسته‌اند اولین تصاویر رسمی فصل هفتم این سریال که در این ویدیو پخش شد، را دریافت و منتشر کنند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

در نخستین تصویر منتشر شده، شخصیت سانسا استارک با بازی سوفی ترنر، را در جنگل خدایان در وینترفل، مشاهده می‌کنیم که به نظر می‌رسد از موضوعی بسیار غافلگیر شده است، او احتمالا از دیدن خواهرش آریا استارک با بازی میسی ویلیامز، شگفت زده شده است یا اینکه ممکن است او از هویت جان اسنو با بازی کیت هرینگتون، آگاه شده باشد. در دومین تصویر آریا استارک را مشاهده‌ می‌کنیم که به نظر می‌رسد در حال بازگشت به وینترفل است. طبق شایعات منتشر شده، سانسا و آریا در فصل هفتم این سریال همدیگر را ملاقات خواهند کرد. 

در تصویر سوم و پایانی، جان اسنو را مشاهده می‌کنیم که لباس جنگ به تن کرده است و ظاهرا قصد سفر به جنوب و ملاقات با دنریس تارگریان با بازی امیلیا کلارک، دارد. هرچند به نظر می‌رسد در این تصویر او احتمالا پیش از سفر به جنوب، با سانسا استارک ملاقات کرده است. طبق شایعات و تصاویر منتشر شده، جان اسنو با دنریس ملاقات خواهد کرد و به نظر می‌رسد با یکدیگر متحد خواهند شد. حدس و گمان و نظریه‌های بسیاری در مورد فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر می‌شود، با این حال، ممکن است بزودی شاهد انتشار تریلری از فصل هفتم این سریال باشیم.

اواخر تابستان امسال، فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones به طور رسمی آغاز شد، شروع زمان فیلمبرداری این سریال با توجه به فصل‌های گذشته شاید دیر به نظر برسد، اما با توجه به اینکه این فصل قرار است در هفت قسمت در تابستان ۲۰۱۷ پخش شود و اتفاقات آن در زمستان بسیار سرد و واقعی در وستروس رخ خواهد داد، زمان شروع آن منطقی به نظر می‌رسد.

فصل هفتم سریال Game of Thrones کمی دیرتر از حد معمول به روی آنتن می‌رود. این سریال قرار است به جای پخش در ماه آوریل، در طول تابستان سال ۲۰۱۷ میلادی از شبکه HBO پخش شود. فصل هفتم این سریال کوتاه‌تر از فصل‌های گذشته خواهد بود و قرار است در هفت قسمت پخش شود. در طول نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، تیزر تریلر کوتاهی از آماده سازی تولید و فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده