// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت شما را شگفت زده خواهد کرد

امیلیا کلارک، بازیگر نقش دنریس تارگرین در سریال بازی تاج و تخت از هیجان‌انگیز بودن فصل هفتم این سریال گفته است.

فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) قرار است در سال جاری میلادی پخش شود. اخیرا امیلیا کلارک (Emilia Clarke)، بازیگر نقش «دنریس تارگرین» فاش کرد که مراحل فیلم‌برداری این سریال تقریباً به پایان رسیده است. او در ۱۵ بهمن (۳ فوریه) در یک ویدیو اینستاگرامی گفته بود که تنها یک روز از مراحل فیلم‌برداری او در این فصل باقی مانده است؛ فصلی که به گفته او «همه را شگفت‌زده خواهد کرد»!

انتظار می‌رود فصل هفتم، به عنوان فصل ما قبل پایانی سریال بازی تاج و تخت باشد. پیش از این در زومجی خواندید که این فصل دیرتر از برنامه زمانی سنتی این سریال پخش خواهد شد.

کلارک البته تنها ستاره این سریال نیست که درباره فصل هفتم مصاحبه کرده است. در ژانویه (اواخر دی ماه) نیز میسی ویلیامز، بازیگر نقش آریا استارک فصل هفتم و خصوصا قسمت‌های پایانی این فصل را «شدیدا هیجان‌انگیز» توصیف کرده بود. او همچنین به تازگی نیز گفته بود که حتی خودش نیز نمی‌داند که آریا زنده می‌ماند یا خیر.

گرچه HBO تاریخ دقیق پخش فصل هفتم را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود این سریال در طول تابستان سال ۲۰۱۷ میلادی (اواسط خرداد تا اوایل شهریور) روی آنتن برود.

همچنین گرچه پرونده سریال بازی تاج و تخت در فصل هشتم به پایان خواهد رسید، با این حال احتمال ساخت پیش درآمدی برای این مجموعه نیز مطرح شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده