نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

فیلمبرداری فیلم بعدی جیمز باند احتمالا در کراوسی انجام خواهد شد

طبق خبرهای منتشر شده، فیلمبرداری و تولید فیلم بعدی مجموعه جیمز باند (James Bond) در طی سال ۲۰۱۷ در کشور کرواسی انجام خواهد شد.

اطلاعات بسیار کمی از فیلم بعدی مجموعه جیمز باند تاکنون به اشتراک گذاشته شده است. تا به امروز بازیگران، کارگردان، عنوان و حتی تاریخ انتشار این فیلم اعلام نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ خبر و اطلاعات جدیدی از فیلم جدید این مجموعه منتشر شده است. طبق این اطلاعات، فیلمبرداری و تولید فیلم جدید جیمز باند احتمالا از اواخر سال ۲۰۱۷ در کشور کرواسی آغاز خواهد شد. طبق اطلاعاتی که توسط وب‌سایت MI6 که متعلق به طرفداران مجموعه 007 است منتشر شده، آندرو ولاهوشیچ، شهردار شهر دوبروونیک، اعلام کرده که در حال مذاکره با تهیه کنندگان فیلم James Bond برای فیلمبرداری و تولید این فیلم در این شهر است. او اضافه کرد که مذاکرات در مراحل نهایی خود به سر می‌برد.

سال گذشته شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه تهیه کنندگان مجموعه جیمز باند شهر دوبروونیک کشور کرواسی را برای فیلمبرداری فیلم جدید این مجموعه در نظر گرفته‌اند. این شهر اخیرا تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مکان‌های فیلمبرداری برای فیلم‌های هالیوودی تبدیل شده است. بخشی از فیلمبرداری فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) سال گذشته در این شهر انجام شده است. همچنین اخیرا فیلمبرداری فیلم رابین هود: خاستگاه (Robin Hood: Origins) در شهر دوبروونیک آغاز شده است.

با این حال، در حال حاضر بزرگترین سوالی که در مورد فیلم بعدی جیمز باند وجود دارد این است که آیا دنیل کریگ برای بازی در نقش 007 در این فیلم باز خواهد گشت یا خیر. پیش بینی‌های زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه کار کریگ با مجموعه جیمز باند به پایان رسیده است. هرچند کریگ اخیرا گفته است که این شغل، بهترین شغل در جهان است. سال گذشته، کریگ در یک مصاحبه بدون مخفی کردن رازی گفت که فیلمبرداری فیلم اسپکتر (Spectre) برای وی و دیگر اعضای تیم بسیار سخت و طاقت فرسا بوده است و وی دوست ندارد که در ادامه فیلم‌های جیمز باند حضور داشته باشد.

کریگ گفت که ترجیح می‌دهد با مشت به شیشه بکوبد و دست‌هایش را زخمی کند تا اینکه دوباره نقش جیمز باند را بازی کند. همچنین سم مندز اعلام کرد که کار وی با مجموعه فیلم‌های جیمز باند به اتمام رسیده است و دیگر کارگردانی فیلم‌های این مجموعه را بر عهده نخواهد داشت. او علاوه بر کارگردانی فیلم Spectre، کارگردانی فیلم Skyfall نیز بر عهده داشته است. اخیرا تام هاردی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که دوست دارد کریستوفر نولان کارگردان فیلم بعدی جیمز باند باشد. هاردی گفت:

نولان کارگردان فوق العاده‌ای برای فیلم جیمز باند خواهد بود. کنجکاوم که بدانم در قسمت بعدی این مجموعه چه خواهد شد و فکر می‌کنم زمانی که شما از شخصی مانند کریستوفر نولان نام می‌برید، در واقع دارید شخص بسیار قدرتمندی را وارد دنیای جیمز باند می‌کنید، که می‌تواند ایده‌ها و داستان‌های جدید و عمیقی خلق کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده