نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

دنیل کریگ: اصلا برایم مهم نیست که جیمز باند بعدی چه کسی‌ خواهد بود

با اینکه دنیل کریگ کماکان برای یک فیلم دیگر جیمز باند قرارداد دارد، اخیرا شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه اسپکتر، آخرین فیلم او در نقش جیمز باند خواهد بود. وی اخیرا در این رابطه صحبت‌هایی کرده است. با زومجی همراه باشید.
در مصاحبه‌ای که اخیرا دنیل کریگ، جیمز باند کنونی‌ سینما با وب‌سایت تایم آوت انجام داده، اعلام کرده که تنها دلیلی‌ که باعث خواهد شد وی یک‌بار دیگر نقش جیمز باند را بازی کند، پول است:
در حال حاضر من واقعا ترجیح می‌دهم با مشت به شیشه بکوبم و دست‌هایم را زخمی کنم تا اینکه یک بار دیگر نقش جیمز باند را بازی کنم. حالا به هیچ وجه امکان ندارد یک بار دیگر نقش جیمز باند را بازی کنم. کار ما به اتمام رسیده است. تنها کاری که الان می‌خواهم انجام دهم حرکت رو به جلو است. راستش را بخواهید اصلا در باره‌اش فکر نکردم و فکر می‌کنم برای یکی‌ دو سال آینده نیز به این موضوع فکر نکنم. من نمی‌دانم قدم بعدی چیست. هیچ ایده‌ای ندارم. نه به دلیل اینکه بخواهم محتاط باشم، نه. هیچ کسی‌ نمی‌داند در آینده چه اتفاقی‌ خواهد افتاد. در حال حاضر، ما کار ساخت این قسمت را تمام کردیم و من با هیچ کسی‌ در باره هیچ موضوعی در حال مذاکره نیستم. اگر بخواهم در یک فیلم دیگر از مجموعه باند بازی کنم، احتمالا فقط بخاطر پول این کار را انجام خواهم داد.
اگر بخواهیم منصف باشیم، باید این مورد را در نظر بگیریم که کریگ، به تازگی کار ساخت پروژه عظیم فیلم Spectre را تمام کرده است و در حالانجام یک تور خبری بسیار سنگین است. پس احتمال اینکه صحبت‌های وی از روی احساسات و خستگی‌ باشد، وجود دارد. در این مصاحبه هنگامی که از او سوال شد که او دوست دارد چه کسی‌ را برای ایفای نقش جیمز باند در فیلم بعدی این مجموعه ببیند، وی در پاسخ گفت:
ببینید، اصلا برای من مهم نیست! من فقط برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. تنها چیزی که برای من مهم است این است که اگر من دیگر در فیلم دیگری از این مجموعه بازی نکنم، خوشحالم از اینکه ما این مجموعه را به جایگاه خوبی‌ رساندیم و دیگران باید فیلم بعدی باند را بهتر کنند. شما باید تمام تلاش خود را به کار ببرید که فیلم بعدی باند را بهتر کنید. در حال حاضر فیلم‌های اینچنینی خیلی کم ساخته می‌شوند. پس نباید این مجموعه را خراب کرد. مطمئن شوید که بهترین کاری که از دست‌تان بر می‌آید را انجام می‌دهید و باید خیلی‌ به خودتان فشار بیاورید چرا که این جیمز باند است و مطمئن باشید ارزشش را دارد!
فیلم Spectre برای اکران در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) در انگلستان و ۶ نوامبر (۱۵ آبان) در آمریکا برنامه ریزی شده است. نظر شما درباره حرف‌های دنیل کریگ چیست؟ آیا به نظر شما وی در فیلم بعدی جیمز باند نیز ایفای نقش خواهد کرد یا خیر؟ منبع: Games Radar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده