نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

شایعه:‌ فیلم برداری قسمت هشتم جنگ ستارگان سال جاری میلادی در کرواسی آغاز خواهد شد

قسمت هفتم فیلم جنگ ستارگان با نام نیرو بر می‌خیزد،‌ دارای لوکیشن‌های فیلم‌برداری فوق‌العاده زیبایی بود و به نظر می‌رسد قسمت هشتم این فیلم نیز دنباله‌روی برادر بزرگ‌تر خودش خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اخیرا شایعه‌ای توسط وب‌سایت میکینگ استار وارز مطرح شده مبنی بر اینکه قسمت هشتم فیلم جنگ ستارگان در شهر دوبروفنیک کشور کرواسی فیلم‌برداری خواهد شد. دلیل انتخاب این شهر، علاوه بر زیبایی‌اش، معافیت‌های مالیاتی‌ای است که در آن وجود دارد.

اگر شما از طرفداران سریال تلویزیونی محبوب بازی تاج و تخت (Game of Thrones) باشید، به احتمال بسیار زیاد عکس بالا برای شما آشنا خواهد بود زیرا این لوکیشن در این سریال نیز به کار رفته است. با توجه به سرسبز بودن این شهر، به نظر می‌رسد که در قسمت هشتم فیلم اینجا جایی خواهد بود که شخصیت‌ها برای تبدیل شدن به جدای تمرین می‌کنند.

با اینکه این خبر کماکان در حد شایعه است و هنوز توسط دیزنی به صورت رسمی تایید نشده است، اما به نظر می‌رسد که شهر دوبروفنیک  کاملا با دنیای جنگ ستارگان هم‌خوانی دارد. همچنین بازنویسی فیلم‌نامه قسمت هشتم فیلم، به احتمال بسیا زیاد باعث تغییر یافتن لوکیشن‌های فیلم‌برداری آن نیز شده است.

در راستای دیگر اخبار مربوط به قسمت هشتم فیلم جنگ ستارگان، چندی پیش مطلع شدیم که تاریخ اکران فیلم عقب افتاده است و از تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ (۵ خرداد ۱۳۹۶) به تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) منتقل شده است. همچنین پیشتر جان بویگا،‌ هنرپیشه سه‌گانه جدید فیلم، در مصاحبه ‌ای اعلام کرده بود که اپیزود هشتم، فضای بسیار تاریک‌تری خواهد داشت.

نظر شما درباره این لوکیشن چیست؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده