// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹

بتای عمومی بازی Ghost Recon: Wildlands تایید شد

شرکت یوبیسافت در جریان جلسه گزارش مالی خود خبر از عرضه بتای عمومی بازی Ghost Recon: Wildlands در هفته‌های آینده داد.

شرکت یوبیسافت (Ubisoft) اخیرا به برخی از بازیکنان اجازه تجربه بتای محدود بازی Ghost Recon: Wildlands را داد. در جدیدترین اخبار بازی، حال این کمپانی طی جلسه گزارش مالی خود خبر از عرضه بتای عمومی بازی Ghost Recon: Wildlands در هفته‌های آتی و پیش از انتشار این اثر داد. البته شنیدن این موضوع چندان شوکه‌کننده‌ نیست زیرا یوبیسافت این مورد را در جریان آخرین جلسه گزارش مالی خود در ماه نوامبر سال گذشته تایید کرده بود اما تا امروز بازه زمانی برگزار شدن بتای عمومی این بازی مشخص نشده بود.

ما همچنان از جزئیات این بتا از جمله زمان در دسترس قرار گرفتن یا محتوای آن آگاه نیستیم. اما موردی که مشخص بوده انتشار آن پیش از عرضه بازی در تاریخ ۱۷ اسفند است. Ghost Recon: Wildlands برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.   

 اخیرا یوبیسافت اپلیکیشن موبایل Ghost Recon Wildlands HQ را برای همراهی با نسخه‌ی اصلی بازی منتشر و اشاره کرده که به نظرات و بازخورد‌های کاربران از نسخه بتای Ghost Recon Wildlands اهمیت خواهد داد. انویدیا نیز اعلام کرد که با خرید یکی از کارت‌های گرافیک قدرتمند این شرکت می‌توانید Ghost Recon Wildlands را به رایگان دریافت کنید. برای آشنایی بیشتر نیز می‌توانید نگاهی به تریلر ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بخش تک‌نفره بیاندازید.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده