// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۶

با خرید کارت‌ های گرافیک انویدیا، Ghost Recon Wildlands یا For Honor را رایگان دریافت کنید

انویدیا اعلام کرد که با خرید یکی از کارت‌های گرافیک قدرتمند این شرکت می‌توانید Ghost Recon Wildlands یا For Honor را به رایگان دریافت کنید.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی انویدیا (Nvidia) خبر از همکاری خود با شرکت یوبیسافت (Ubisoft) داد و اعلام کرد که با خرید یکی از کارت‌های گرافیک قدرتمندشان می‌توانید به دلخواه و از میان بازی Ghost Recon Wildlands یا بازی For Honor یکی را به رایگان دریافت کنید. این پیشنهاد از همین امروز شروع شده است.

هر شخصی که یکی از کارت‌های گرافیک GTX 1080 ،GTX 1070 یا لپ‌تاپی را که از تراشه موبایل دو محصول اشاره شده استفاده می‌کند خریداری کند، می‌تواند کد یکی از دو بازی Ghost Recon Wildlands یا For Honor را به دلخواه انتخاب کند. این آثار منتشر نشده‌اند و گیمران باید تا در دسترس قرار گرفتن آن‌ها صبر کنند.

 مورد خوشحال‌کننده دیگر، نحوه فعال سازی یکی از محصولات اشاره شده از طریق کدها است. کاربران به راحتی‌ می‌توانند با استفاده از نرم افزار GeForce Experience به بازی مدنظرشان دسترسی داشته باشند. قبلا برای انجام این کار شما باید به وبسایت مشخصی مراجعه می‌کردید و اکثر اوقات کاربران با مشکلات مختلفی روبرو می‌شدند اما اکنون به راحتی با وارد شدن به نرم افزار GeForce Experience و وارد کردن کد در بخش مخصوص، بازی که انتخاب کرده‌اید به حساب کاربریتان در سرویس Uplay اضافه خواهد شد.    

اگر مطمئن نیستید که رایانه شخصی شما توانایی اجرای بازی For Honor را دارد یا خیر، می‌توانید نگاهی به سخت‌ افزار مورد نیاز برای اجرای آن بیاندازید. مدتی پیش نیز زمان آغاز بتای عمومی این بازی اعلام شد و شما می‌توانید ۹ تا ۱۲ فوریه (۲۱ تا ۲۴ بهمن) به انجام آن بپردازید. بتای عمومی Ghost Recon Wildlands نیز از تاریخ ۳ فوریه (۱۵ بهمن) آغاز و به مدت سه روز در دسترس خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با اثر مذکر می‌توانید نگاهی به تریلر ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بخش تک‌نفره آن بیاندازید. دو بازی مذکور به ترتیب در تاریخ ۷ بهمن و ۱۷ اسفند برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهند شد.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده