// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

واکنش یوبیسافت به بازخوردهای بازیکنان بتای Ghost Recon Wildlands

یوبیسافت اعلام کرده که به نظرات و بازخورد‌های کاربران از نسخه بتای Ghost Recon Wildlands اهمیت خواهد داد.

این‌ روزها، تقریبا راضی نگه داشتن تمامی بازیکنان غیر ممکن شده است و طبیعتا بسیاری از بازیکنان از تغییرات ایجاد شده به منظور هماهنگی با گذر زمان در سری قدیمی مورد علاقه‌شان، ناراضی می‌شوند. این اتفاقی بود که اخیرا با تغییر زاویه‌ی دوربین بازی Resident Evil 7 برای طرفداران قدیمی رخ داد واکنون این اتفاق دوباره برای بازی جهان باز Ghost Recon Wildlands اتفاق افتاده است.

طرفداران اکنون در سراسر جهان در حال ارائه‌ی نقدهای خود نسبت به تغییرات اساسی Wildlands نسبت به نسخه‌های پیشین هستند. این سری ابتدا به عنوان یک بازی اول شخص شدیدا تاکتیکی متولد و سپس با شماره‌ی بعدی با تغییر زاویه‌ی دوربین، به یک بازی اکشن سوم شخص تبدیل شد و اکنون با بازی Ghost Recon Wildlands تغییراتی اساسی و مهم را تجربه می‌کند. حداقل از دید تاکتیک می‌توان بازی را نزدیک به استانداردهای مجموعه دانست.

یوبی سافت در پاسخ به نقدهای بازیکنان گفته است که همچنان سخت در حال کار برای تبدیل کردن بازی به یک محصول خوب تا جای ممکن است؛ این کمپانی از ارتباط با طرفداران در رسانه‌های اجتماعی نظیر ردیت (Reddit) و دریافت بازخوردها برای ساخت تجربه‌ای گفته است که مخاطبین می‌خواهند. کاربر کیبا از یوبیسافت در ردیت گفت:

بتا محصول نهایی نیست و قطعا کار سختی را برای ایجاد بهبود قبل از عرضه در پیش داریم.

او در ادامه افزود:

اگر این باعث می‌شود تا احساس بهتری داشته باشید، می‌توانم بگویم که تغییرات و بهینه‌سازی‌هایی وجود دارد که بر مبنای بازخوردهای بازیکنان در تست‌های قبلی صورت گرفته است. من تمام بازخوردهای ارسال شده در کانال‌های مختلف را به تیم توسعه انتقال می‌دهم و آنها نیز تلاش می‌کنند تا اصلاحات و بهینه‌سازی‌های ممکن را تا جایی که می‌توانند با توجه به بازخوردها اعمال کنند.

 بازی Ghost Recon Wildlands در ماه مارس برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه‌ می‌شود. در دیگر اخبار بازی Ghost Recon: Wildlands، کمپانی انویدیا گفته است که به خریداران کارت گرافیک‌های این کمپانی یک نسخه‌ی رایگان از Wildlands یا بازی For Honor را هدیه می‌دهد.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده