// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

ساخت مجموعه Deus Ex برای مدتی با وقفه مواجه می شود

اسکوئر انیکس، ناشر مجموعه Deus Ex قصد دارد به خاطر فروش پایین‌تر از حد انتظار Mankind Divided، ساخت این مجموعه را برای مدتی متوقف کند.

براساس گزارشی از یوروگیمر و در جدیدترین اخبار بازی، توسعه سری بازی‌های Deus Ex برای مدتی متوقف خواهد شد. این در واقع تصمیمی از طرف ناشر بازی، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) است که به خاطر فروش پایین‌تر از حد انتظار بازی Deus Ex: Mankind Divided، آخرین نسخه این مجموعه، چنین تصمیمی را گرفته است. به گزارش یوروگیمر، خبر اخیر معطوف شدن تمرکز شرکت روی ساخت بازی‌های مارول نیز دلیل دیگری برای گرفتن این تصمیم بوده است.

در زمان عرضه Mankind Divided در مرداد ۹۵ (آگوست ۲۰۱۶)، اعلام شد که بازی در هفته اول فروش خود، در صدر پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا قرار گرفته است. اما در گزارش فروش به این موضوع نیز اشاره شده بود که بازی قبلی سری یعنی Human Revolution، شروع بسیار بهتری در زمان عرضه خودش داشته است.

پیش از این همچنین در زومجی خواندید که شرکت اسکوئر انیکس از همکاری خود با کمپانی مارول برای ساخت چند بازی خبر داده بود. اولین بازی حاصل از این همکاری، بازی جدید Avengers خواهد بود که توسط استودیو سازنده مجموعه Deus Ex یعنی Eidos Montreal و با همکاری Crystal Dynamics، سازنده مجموعه Tomb Raider ساخته می‌شود.

ایداس مونترال به تازگی نیز خبر از وجود یک حالت جدید به نام Breach برای Mankind Divided داده بود که تحت پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد. حالت Breach هم اکنون نیز به شکل رایگان از طریق استیم قابل دریافت است که علاوه بر آن، یک حالت دیگر نیز با نام Mankind Divided VR Experience در همان زمان به شکل رایگان عرضه شد. درنهایت نیز اعلام شد که بازی در تاریخ ۵ اسفند ماه (۲۳ فوریه) دومین بسته الحاقی خود را با نام A Criminal Past دریافت خواهد کرد. این بسته الحاقی قرار است نقش پیش‌زمینه را برای داستان اصلی Mankind Divided بازی کند.

بازی Deus Ex: Mankind Divided امتیاز ۷٫۵ را از زومجی گرفت و می‌توان گفت توقف ساخت این سری می‌تواند خبر ناخوشایندی باشد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده