// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

از حالت جدید Breach برای بازی Deus Ex: Mankind Divided رونمایی شد

استودیو ایداس مونترئال به تازگی از وجود یک حالت جدید به نام Breach در بازی موردانتظار Deus Ex: Mankind Divided  خبر داد. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

به گفته استودیو ایداس، حالت Breach یک سبک آرکید مانند در بازی Deus Ex: Mankind Divided است و بازیکنان می‌توانند تجربه یک تیراندازی پازلی شکل را در این حالت داشته باشند. بازیکنان با استفاده از این قابلیت وظیفه دارند تا به سرورهای امن نفوذ کرده و داده‌های طبقه‌بندی شده را به فروش برسانند.

با تمام کردن این چالش‌ها، تجربه، پول و پک‌های مختلف دریافت می‌کنید که برای هک کردن سرور‌های دشوار‌تر به آن‌ها احتیاج خواهید داشت. همچنین می‌توانید با استفاده از پول کسب شده در بازی، مهارت‌های خود را ارتقا داده و تجهیزات جدید بخرید

Breach یک حالت زنده است و گیمر‌ها می‌توانند دوستان خود و دیگر کاربران بازی را به چالش شکستن رکورد خودشان دعوت کنند.

همچنین رئیس استودیو Eidos Montreal، دیوید آنفوسی، در رابطه با حالت جدید بازی اینگونه توضیح داد:

ما می‌خواهیم یک حالت جدید را در Dues Ex معرفی کنیم که هم باعث گسترده‌تر شدن گیم پلی بازی می‌شود و هم از لحاظ ظاهری یک حس متفاوت به گیمر‌ها القا می‌کند.

وی اینگونه ادامه داد:

حالت Breach نه‌تنها به تقویت یک تجربه عالی از Deus Ex: Mankind Divided کمک می‌کند، بلکه همراه با آن یک سطح متفاوت را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

همچنین خرید‌های درون برنامه‌ای در حالت Breach وجود دارند که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا برای ارتقا سریع‌تر مهارت‌ها از پول واقعی استفاده کنند. البته طبق گفته های تهیه کننده بازی Deus Ex: Mankind Divided همه بازیکنان می‌توانند از تمامی امکانات بازی بدون صرف حتی یک دلار بهره‌مند شوند و پرداخت درون‌برنامه‌ای صرفا برای پیشرفت سریع‌تر سطح مهارت‌های شماست.

بازی Deus Ex: Mankind Divided در تاریخ ۲۳ آگوست (۲ شهریور) عرضه خواهد شد. حالت Breach نیز همزمان با عرضه بازی دردسترس خواهد بود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده