// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

بازی Avengers توسط اسکوئر انیکس معرفی شد

شرکت اسکوئر انیکس از همکاری خود با کمپانی مارول برای ساخت چند بازی خبر داده که اولین نتیجه آن بازی Avengers است.

دیروز بود که شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) یک توئیت را در صفحه شخصی خود مبنی بر معرفی یک پروژه جدید اعلام کرد و پشت سر آن نیز کمپانی مارول (Marvel) حرکتی مشابه را انجام داد که شایعاتی را مبنی بر همکاری این دو غول مطرح کرد. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی، این شرکت‌ها از همکاری با یکدیگر برای ساخت چند بازی خبر دادند که اولین نتیجه آن ساخت یک اثر جدید با محوریت انتقام‌ جویان (Avengers) است. نکته جالب این بوده که ساخت انتقام جویان توسط دو استودیو مطرح کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) و ایداس مونترال (Eidos Montreal) انجام می‌شود که سری بازی‌های موفقی از جمله Tomb Raider و Deus Ex را در کارنامه خود دارند. قبلا شایعه شده بود که این دو استودیو در حال کار بر روی دو پروژه معرفی نشده از سری توم ریدر هستند.

 تریلر این پروژه که نامی برای آن مشخص نشده در زیر قابل مشاهده است که شامل صحبت‌هایی از یک شخصیت مرموز است که می‌گوید: 

آن‌ها می‌گویند که دوران ابرقهرمانان به سر آمده است.

 او این گونه ادامه می‌دهد:

 این برای وقتی است که متفاوت باشی ولی تو خطرناکی. من حقیقت رو می‌دانم دنیا همیشه به ابرقهرمان‌ها نیاز دارد به شرطی که باز هم متحد شویم.  

توئیت اشاره شده به شرح زیر است:

خبر بزرگی داریم: اسکوئر انیکس و مارول از همکاری خود برای ساخت چند بازی رونمایی می‌کند که اولین نتیجه آن پروژه Avengers است.

اسکوئر انیکس (SquareEnix@) 

در طول تریلر شاهد چکش ثور، سپر کاپیتان آمریکا و دست مرد آهنی هستیم که معلوم است روزی به خوبی در کنار یک دیگر بوده‌اند و عبارت «متحد» شدن نیز نشان می‌دهد که روابط این سه چندان به خوبی پیش نرفته و باعث پراکنده شدن آن‌ها شده است. مطمئنا به رسم داستان‌های ابرقهرمانانه باری دیگر برای نجات دنیا آن‌ها با یکدیگر متحد می‌شوند.   

اسکوئر انیکس اطلاعات خاصی را در خصوص این بازی منتشر نکرده بنابراین ما نمی‌دانیم داستان در چه خصوصی بوده یا بازی در چه تاریخی و بر روی چه پلتفرم‌هایی عرضه خواهد شد. فیلم بعدی انتقام جویان با نام Avengers: Infinity War این هفته فیلمبرداری خود را در آتلانتا آغاز کرد. مطمئنا با انتشار اطلاعات بیشتر از بازی وبسایت زومجی آن را سریعا پوشش خواهد داد. قابل ذکر است که شایعات همچنان پیرامون قسمت بعدی سری توم ریدر با نام Shadow of the Tomb Raider ادامه داشته و به نظر می‌رسد به زودی شاهد معرفی این بازی نیز خواهیم بود.

| |


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده