نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

جانشین برایان سینگر در فیلم Bohemian Rhapsody معرفی شد

کمپانی فاکس قرن بیستم کارگردان جدید فیلم حماسه کولی (Bohemian Rhapsody) و جانشین برایان سینگر را رسما انتخاب و معرفی کرد.

دوشنبه این هفته بود که کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که به علت وضعیت سلامتی برایان سینگر و عدم دسترسی به او، فیلمبرداری و تولید فیلم Bohemian Rhapsody که بر اساس زندگی فردی مرکوری، خواننده مشهور گروه راک کوئین (Queen) در دست تولید و ساخت است، تا اطلاع ثانوی متوقف شده است. با این حال، تنها یک روز پس از این خبر، کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که برایان سینگر از سمت کارگردانی فیلم Bohemian Rhapsody برکنار شده است و به‌زودی کارگردان جدید این فیلم معرفی خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این کمپانی کارگردان جدید این فیلم را رسما انتخاب و معرفی کرده است.

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، دکستر فلچر، بازیگر و کارگردان بریتانیایی به‌عنوان کارگردان جدید فیلم Bohemian Rhapsody معرفی شده که قرار است به‌جای سینگر فیلمبرداری و تولید این فیلم را ادامه دهد. فیلمبرداری و تولید این فیلم به کارگردانی فلچر از هفته آینده از سر گرفته خواهد شد و پس از شروع تعطیلات سال نو ادامه فیلمبرداری در سال آینده میلادی ادامه خواهد یافت. پس از پایان روز شکرگزاری، سینگر دیگر به محل تولید و فیلمبرداری فیلم Bohemian Rhapsody بازنگشت و فیلمبرداری این فیلم از روز ۴ دسامبر امسال (۱۳ آذر) تا به امروز متوقف بوده است.

Bohemian Rhapsody

فلچر بیشتر برای کارگردانی فیلم Eddie the Eagle (ادی ایگل) با بازی تارون اگرتون و هیو جکمن که سال گذشته میلادی منتشر شد، شناخته شده است. علاوه بر این، فلچر کارگردانی فیلم Sunshine on Leith و فیلم Wild Bill را نیز بر عهده داشته است و فیلم Bohemian Rhapsody چهارمین تجربه کارگردانی این کارگردان ۵۱ ساله بریتانیایی خواهد بود. رامی ملک در نقش فردی مرکوری، بن هاردی در نقش راجر تیلور، جوزف مازلو در نقش جان دیکن، گویلیم لی در نقش برایان می، لوسی بوینتون در نقش مری آستین، آلن لیچ در نقش پل پرنتر، آرون مک‌کاسکر در نقش جیم هاتن، آیدان گیلن در نقش جان رید، تام هولندر در نقش جیم بیچ و مایک مایرز در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bohemian Rhapsody حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Bohemian Rhapsody برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده آنتونی مک‌کارتن، نویسنده فیلم The Theory of Everything (نظریه همه چیز)، بوده که برای نوشتن فیلمنامه این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی نیز شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده