// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

مایک مایرز در فیلم Bohemian Rhapsody حضور خواهد داشت

مایک مایرز، کمدین باسابقه‌ی کانادایی در فیلم Bohemian Rhapsody با محوریت داستان چگونگی شکل‌گیری گروه افسانه‌ای کوئین به نقش‌‌آفرینی خواهد پرداخت.

نمی‌شود درباره‌ی فیلم دنیای وین (Wayne's World) صحبت کرد و به سکانس ماندگار ابتدایی فیلم، آنجا که وین به همراه دوستانش در اتومبیل نشسته و به همخوانی با آهنگ Bohemian Rhapsody از گروه کوئین می‌پردازد، اشاره‌ای نکرد. این سکانس در ادامه به یکی از جذاب‌ترین دقایق سینمایی دهه‌ی ۹۰ سینمای آمریکا بدل شد و در مدت کوتاهی محبوبیتش سر به فلک کشید. حالا پس از گذشت ربع قرن از نمایش دنیای وین، مایک مایرز به‌عنوان ستاره‌ی اصلی این اثر در فیلم حماسه کولی (Bohemian Rhapsody) با محوریت ظهور و اوج‌گیری گروه افسانه‌ای کوئین به ایفای نقش خواهد پرداخت. تا به این لحظه هنوز هیچ جزئیاتی درباره‌ی نقش مایرز منتشر نشده است.

کارگردانی فیلم Bohemian Rhapsody بر عهده‌ی برایان سینگر است که ساخت چهار قسمت از مجموعه فیلم‌های مردان ایکس (X-Men) و فیلم‌های مطرح دیگری نظیر مظنونین همیشگی (The Usual Suspects) و والکری (Valkyrie) را در کارنامه دارد. جاستین هیث (Revolutionary Road) نیز به همراه آنتونی مک کارتن (The Theory of Everything) فیلمنامه‌ی کار را نگارش کرده‌اند.

اتفاقات حماسه کولی فاصله‌ی بین شکل‌گیری گروه کوئین در سال ۱۹۷۰ تا اجرای کنسرت لایو اید (Live Aid) در لندن را شامل می‌شود. در این فیلم رامی ملک در نقش فردی مرکوری فقید، خواننده‌ی محبوب گروه کوئین، گویلیم لی در نقش برایان می، گیتاریست، بن هاردی در نقش راجر تیلور، درامر و جوزف مازلو در نقش جان دیکن، بیسیست گروه حضور خواهد یافت. لوسی بوینتون نیز نقش مری اوستین، معشوقه‌ی قدیمی فردی مرکوری را ایفا خواهد کرد. مراحل تصویربرداری فیلم از چند روز گذشته آغاز شده است.

queen

حماسه کولی به همراه فیلم ترمینال (Terminal) که هم‌اکنون مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند، نخستین فیلم‌های لایو اکشن مایک مایرز در هشت سال اخیر خواهند بود. او که از سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۵ با نویسندگی و بازیگری در برنامه‌ی تلویزیونی پخش زنده شنبه شب (Saturday Night Live) به شهرت و محبوبیتی فوق‌العاده دست یافت، در ادامه علاوه بر صداپیشگی به جای شرک (Shrek) در مجموعه انیمیشن‌های مربوط به این شخصیت، در فیلم‌های پرفروشی همچون دنیای وین و آستین پاورز (Austin Powers) به ایفای نقش پرداخت.

طبق برنامه‌‌ریزی کمپانی‌های GK Films و New Regency به‌عنوان تهیه‌کنندگان پروژه و کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) به‌عنوان توزیع‌کننده‌ی فیلم، حماسه کولی در تاریخ بیست و پنجم دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی ۱۳۹۷) در آمریکا و بیست و هشتم دسامبر ۲۰۱۸ (۷ دی ۱۳۹۷) در بریتانیا، زادگاه گروه کوئین به اکران درخواهد آمد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده