نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

لوسی بوینتون به لیست بازیگران فیلم Bohemian Rhapsody اضافه شد

لوسی بوینتون هم به لیست بازیگران فیلم جدید برایان سینگر اضافه شد. وی قرار است در فیلم Bohemian Rhapsody نقش مری اوستین، شخصیت دلباخته به فردی مرکوری را ایفا کند.

لوسی بوینتون که وی را با بازی در فیلم موزیکال، کمدی و درام Sing Street (خیابان آواز - ۲۰۱۶) جان کارنی می‌شناسیم، در فیلم Bohemian Rhapsody (راپسودی بوهمی) برایان سینگر نقش معشوقه قدیمی فردی مرکوری بزرگ را ایفا خواهد کرد. پیش از این نیز در خبری اعلام شد که رامی ملک بازیگر نقش فردی مرکوری در فیلم زندگی‌نامه این خواننده معروف و دوست‌‌داشتنی و این گروه تاریخی و افسانه‌ای تاریخ موسیقی راک خواهد بود. در حال حاضر برایان سینگر در حال انتخاب بازیگران فیلم Bohemian Rhapsody است و بیشتر بازیگران اصلی این فیلم نیز انتخاب شده‌اند.   

ماه گذشته بود که برایان سینگر بازیگرانی را که قرار است نقش اعضای گروه Queen (کوئین) را ایفا کنند، معرفی کرد. گویلیم لی نقش برایان می، گیتاریست معروف گروه را ایفا خواهد کرد، بن هاردی نقش درامر این گروه، یعنی راجر تیلور را بر عهده خواهد داشت و جو مازلو نیز در نقش بیسیست گروه، جان دیکن، ظاهر خواهد شد. البته هفته گذشته هم برایان سینگر، آلن لیچ را برای بازی در نقش پاول پرنتر، مدیر برنامه‌های شخصی فردی مرکوری که چندین سال با وی همکاری داشت، انتخاب کرد.

Lucy

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، برایان سینگر برای نقش همراه و همدم معروف فردی مرکوری، مری اوستین، لوسی بوینتون را انتخاب کرده است. لوسی بوینتون در فیلم جنایی، درام و رازآلود Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق) کنت برانا نیز که در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۹ آبان‌ماه ۱۳۹۶) اکران می‌شود، بازیگر نقش مکمل زن خواهد بود. طبق گزارشی که هالیوود ریپورتر روی سایت خود قرار داده است، فردی مرکوری و مری اوستین چندین سال با هم رابطه‌ای عاشقانه داشته‌اند و با یکدیگر زندگی می‌کردند، ولی خب بعد از فاش شدن موضوعی که طرفداران این گروه کاملاً از آن آگاه هستند، رابطه این دو به جدایی انجامید. البته خواننده افسانه‌ای گروه کوئین و مری اوستین بعد از آن ماجرا و تا آخر زندگانی فردی مرکوری فقید، دوستی خود را حفظ کردند و طبق برخی گزارش‌ها، فردی مرکوری بخش زیادی از ثروت خود را پس از مرگش برای این دلباخته قدیمی بر جای گذاشت.

انتخاب لوسی بوینتون برای ایفای نقش مری اوستین انتخاب بسیار هوشمندانه و خوبی به شمار می‌رود. وی پیش از این استعداد بالای خود را با بازی در فیلم Sing Street نشان داده بود

حدس زدن این موضوع که این بخش از داستان زندگی فردی مرکوری در فیلم Bohemian Rhapsody برایان سینگر تا چه اندازه برجسته خواهد بود، کاری دشوار است. طبق آنچه پیش‌تر گفته شده، قرار است این فیلم وقایع‌نامه‌ای از زمان ظهور این گروه در سال ۱۹۷۰ تا اجرای تاریخی کنسرت لایو اید (Live Aid) ومبلی لندن در سال ۱۹۸۵ را روایت کند.

مری اوستین بدون شک منبع الهام فردی مرکوری در ساخت برخی آهنگ‌ها بوده است. فردی مرکوری چندین آهنگ خود را با الهام از این معشوقه قدیمی نوشت که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، چکامه بسیار عاشقانه Love of My Life (عشق زندگی من) از آلبوم A Night at the Opera (شبی در اپرا - ۱۹۷۵) است. این آلبوم، چهارمین آلبوم استودیویی گروه کوئین بوده و نام خود را از فیلمی با همین عنوان از برادران مارکس وام گرفته است. آلبوم A Night at the Opera چهار هفته متوالی در صدر چارت بریتانیا قرار داشت و پس از پخش در ایالات متحده آمریکا نیز توانست رتبه چهارم بیلبورد ۲۰۰ را از آن خود کند. آهنگ Bohemian Rhapsody که عنوان فیلم جدید نیز از این آهنگ معروف گرفته شده است، در همین آلبوم قرار داشت. از آنجایی که در فیلم برایان سینگر قرار است مری اوستین نیز به تصویر کشیده شود، به احتمال فراوان یکی از آهنگ‌های این فیلم همان آهنگ Love of My Life خواهد بود و قطعاً این قطعه زیبا انتخابی بسیار مناسب است و خاطرات بسیار شیرین طرفداران این گروه از این آهنگ عاشقانه را دوباره زنده خواهد کرد.  

Queen-II

انتخاب لوسی بوینتون برای ایفای نقش مری اوستین انتخاب بسیار هوشمندانه و خوبی به شمار می‌رود. وی پیش از این استعداد بالای خود را با بازی در فیلم Sing Street نشان داده بود؛ فیلمی با محوریت موسیقی که بی‌شباهت به فیلمی که قرار است در آن نقش مری اوستین را ایفا کند نبود. هر کسی فیلم Sing Street را دیده باشد می‌داند که این فیلم یکی از سورپرایزهای سال ۲۰۱۶ بود. در آن فیلم، لوسی بوینتون نقش مدلی به نام رافینا را بر عهده داشت. در آن فیلم هم شخصیت وی منبع الهام شخصیت اصلی فیلم، کانر، با بازی فردیا والش پیلو شد و مطمئناً داشتن چنین تجربه‌ای کمک زیادی به بوینتون برای راحت‌تر جا افتادن در نقش مری اوستین خواهد کرد.   

انتخاب‌های برایان سینگر هم برای ایفای نقش بازیگران اصلی این فیلم ستودنی است. اینکه وی روی نام‌های دهان‌پرکن خط کشیده است و بازیگرانی مستعد و کمتر شناخته‌شده را برای فیلم جدید خود انتخاب کرده است کاری شجاعانه و البته بسیار پرریسک خواهد بود. با نگاهی خوشبینانه منتظر دستپخت جدید این کارگردان آمریکایی خواهیم ماند و امیدواریم خاطرات قدیمی ما و طرفداران این گروه، به شکلی شایسته به نمایش درآید.    

سینمادوستان، برایان سینگر را با کارگردانی فیلم‌های معروفی همچون X-Men (مردان ایکس - ۲۰۰۰)، Valkyrie (والکری - ۲۰۰۸)، Jack the Giant Killer (جک غول‌کش - ۲۰۱۳) و X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده - ۲۰۱۴) می‌شناسند. آخرین فیلمی که از برایان سینگر روی پرده سینماها اکران شد، فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: مکاشفه - ۲۰۱۶) بود که نقدهای متوسطی را از منتقدین دریافت کرد. این فیلم با بودجه ۱۷۸ میلیون دلاری، نزدیک ۵۴۵ میلیون دلار در گیشه فروش داشت.

لازم به ذکر است که فیلم Bohemian Rhapsody برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی‌ماه ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.  


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده