نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۷

برایان سینگر از کارگردانی فیلم Bohemian Rhapsody کنار گذاشته شد

کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که برایان سینگر از سمت کارگردانی فیلم حماسه کولی (Bohemian Rhapsody) برکنار شده است.

روز گذشته کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که به علت وضعیت سلامتی برایان سینگر و عدم دسترسی به او، فیلمبرداری و تولید فیلم Bohemian Rhapsody که براساس زندگی فردی مرکوری، خواننده مشهور گروه راک کوئین (Queen) در دست تولید و ساخت است، تا اطلاع ثانوی متوقف شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این کمپانی از کنار گذاشتن سینگر از سمت کارگردانی این فیلم خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی فاکس قرن بیستم با انتشار یک بیانیه ساده و بسیار کوتاه اعلام کرد که برایان سینگر دیگر کارگردانی فیلم Bohemian Rhapsody را بر عهده نخواهد داشت.

این خبر به نظر می‌رسد که پایانی برای حواشی اخیر پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Bohemian Rhapsody در بریتانیا خواهد بود که اخیرا خبرهای آن منتشر شده است. منابع نزدیک ادعا می‌کنند که درگیری و اختلاف نظر سینگر با توماس نیوتن سیگل، مدیر فیلمبرداری این فیلم، باعث شده که در طی روزهای اخیر سینگر به محل فیلمبرداری این فیلم بازنگردد. همچنین گفته می‌شود که تام هولندر، بازیگر نقش جیم بیچ (مدیر برنامه گروه کوئین)، نیز محل فیلمبرداری فیلم Bohemian Rhapsody را ترک کرده بود. با این حال، او مدت کوتاهی بعد دوباره به فیلم بازگشت.

Bohemian Rhapsody

همچنین منابع دیگری ادعا کرده‌اند که درگیری‌ای بین رامی ملک با برایان سینگر در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Bohemian Rhapsody به‌وجود آمده و دلیل اصلی توقف فیلمبرداری این فیلم نیز همین اتفاق بوده است. همچنین گفته می‌شود که ملک از سینگر به استودیو شکایت کرده بود. با این حال، هالیوود ریپورتر گفت که این دو نفر در نهایت تنش با یکدیگر را کنار گذاشتند. اگرچه درگیری فیزیکی بین این دو نفر رخ نداده است، اما طبق گفته شاهدان عینی، ملک و سینگر به سوی یکدیگر شی‌هایی را پرتاب کرده‌اند. با وجود این، این دو اختلافات را کنار گذاشته بودند و قرار بود پس از پایان روز شکرگزاری فیلمبرداری و تولید فیلم Bohemian Rhapsody ادامه یابد.

با این حال، سینگر هرگز پس از پایان روز شکرگزاری به محل فیلمبرداری و تولید فیلم Bohemian Rhapsody بازنگشته است. در عوض بسیاری اعتقاد دارند که سینگر ۱۰ روز گذشته را در آمریکا سپری کرده و او هیچگاه دلیل رسمی و عمومی خود در مورد غیبتش را به استودیو اعلام نکرده است. یک منبع آگاه به هالیوود ریپورتر گفته که سینگر پس از حوادث اخیر دچار بیماری اختلال استرس شده است. با این حال، با توجه به نزدیک شدن به ایام کریسمس و تعطیلات آخر سال، تنها دو هفته از زمان فیلمبرداری فیلم Bohemian Rhapsody در سال ۲۰۱۷ باقی مانده است و ادامه فیلمبرداری این فیلم باید در سال ۲۰۱۸ انجام شود. انتظار می‌رود که طی روزهای آینده جانشین سینگر معرفی و اعلام شود.

Bryan Singer

فیلم Bohemian Rhapsody برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. رامی ملک در نقش فردی مرکوری، بن هاردی در نقش راجر تیلور، جوزف مازلو در نقش جان دیکن، گویلیم لی در نقش برایان می، لوسی بوینتون در نقش مری آستین، آلن لیچ در نقش پل پرنتر، آرون مک‌کاسکر در نقش جیم هاتن، آیدان گیلن در نقش جان رید، تام هولندر در نقش جیم بیچ و مایک مایرز در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bohemian Rhapsody حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده