// سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳

تریلر جدید بازی Shenmue III با محوریت صحبت های سازندگان

ویدیوی جدید بازی Shenmue 3، صحبت‌های یو سوزوکی و هیروآکی تاکئوچی را نشان می‌دهد که در مورد آینده بازی صحبت می‌کنند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Ys Net ویدیوی جدیدی منتشر کرد که در آن یو سوزوکی و هیروآکی تاکئوچی، به ترتیب کارگردان و تهیه‌کننده انیمیشن بازی Shenmue III، در مورد پروژه خود صحبت می‌کنند.

این دو سازنده در مورد بازی خاطرنشان کردند که گرافیک آن اکنون فراتر از انتظارات اولیه آنها است، ولی باز با این حال سوزوکی تایید کرد که برخی از جلوه‌ها و المان‌های آن قابل مقایسه با بازی‌های AAA نیستند. اما به گفته آنها گرافیک بازی از آن چیزی که انتظار داشتند، بهتر شده است.

در ادامه سوزوکی در توضیحات خود از سختی استفاده از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 سخن گفت؛ چرا که وی عادت داشته که تمام کارها را مستقیما با کد‌نویسی انجام دهد. وی همچنین از طراحی مدل کاراکتر این بازی یعنی Shenhua احساس خشنودی کرد و به گفته وی مسئله‌ای که باقی می‌ماند طراحی درست انیمیشن‌ها و حرکات صورت است.

همچنین در این گفتگو متوجه شدیم که بازی بیش از یکصد کاراکتر را در خود جای داده است و سازندگان قصد دارند که سیستم مبارزات بازی را به شکلی متفاوت با نسخه‌های پیشین توسعه دهند. سازندگان تاکید کردند که سیستم زمان‌بندی مبارزات بازی همانند Virtua Fighter نخواهد بود و بازیکنان بیشتر از یک روند معمایی و رقابتی لذت خواهند برد. این روند شامل المان‌های معما-محور می‌شود که در مبارزات گنجانده شده است. به گفته سازندگان در این حین بازیکنان با به دست آوردن آیتم‌ها، یک حالت QTE «متفاوت» را در سیستم مبارزات تجربه خواهند کرد. در مورد ویژگی‌های جدید، سازندگان خاطرنشان کردند که در آینده از آنها رونمایی خواهند کرد.

صداپیشگان این بازی، برای بیشتر کاراکتر‌ها و قسمت‌ها مشخص شده است و صداپیشه کاراکتر Shenhua به‌تازگی انتخاب شده است. به گفته سازندگان، روند صداگذاری در سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

در انتها سوزوکی اعلام کرد که با آغاز سال آینده آنها قصد دارند «روح و جان در وجود کاراکتر‌ها بدمند»؛ چرا که زندگی روزانه کاراکتر‌ها یکی از مهم‌ترین المان‌های بازی به شمار می‌رود.

در انتهای مطلب می‌توانید ویدیوی جدید را تماشا کنید یا اینکه در خبر‌های پیشین به آخرین شخصیت معرفی شده نگاهی بیندازید و در آن سو از تصاویر منتشر شده از بازی لذت ببرید. در مطالب دیگر می‌توانید توضیحات سازندگان را در مورد حالات صورت کاراکتر‌ها بشنوید و اولین تریلر بازی را که در نمایشگاه گیمزکام 2017 منتشر شده است، تماشا کنید.

چندی پیش سازندگان اعلام کردند که عرضه بازی Shenmue III تاخیر خورده است و به نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی موکول شده است تا آنها بتوانند اثری بزرگ‌تر و زیبا‌تر را به دست طرفداران برسانند. بازی مذکور برای عرضه روی پلی ‌استیشن 4 و پی سی برنامه‌ریزی شده است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده