نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

تصاویر جدیدی از بازی Shenmue III با محوریت شخصیت ریو هزوکی منتشر شد

استودیو Ys Net تصاویر جدیدی را از بازی Shenmue III با محوریت شخصیت ریو هزوکی منتشر کرد.

تصاویر جدیدی از بازی Shenmue III که پروژه‌ی ساختش به واسطه‌ی کمک‌های مردمی از طریق کیک‌استارتر و حمایت‌های کمپانی سونی کلید خورد، توسط استودیو Ys Net منتشر شد. تصاویر جدید روی شخصیت ریو هزوکی تمرکز دارد که در فصل جدید برای ادامه‌ی ماجراجویی‌هایش بازگشته است. بازی Shenmue III همچنان در حال توسعه است و به نظر می‌رسد که تا زمان انتشار، بازی دستخوش تغییرات زیادی شود.

بازی Shenmue III توسط استودیو Ys Net برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پی‌سی در حال توسعه است و تاریخ انتشار این بازی نیز نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ اعلام شده است. مسئولیت انتشار جهانی این بازی بر عهده‌ی کمپانی دیپ سیلور است که انتشار بازی Saints Row IV، بازی Dead Island و بازی Homefront: The Revolution را در کارنامه‌ی خود دارد.

بازی Shenmue III که قرار بود در دسامبر سال جاری عرضه شود، تا نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ تاخیر خورد و دلیل این امر نیز بزرگ‌تر و زیبا‌تر شدن بازی اعلام شد. چندی قبل یو سوزوکی، خالق سری بازی‌های شنمو و کارگردان بازی Shenmue III صحبت‌هایی را از نحوه‌ی شکل‌گیری داستان بازی‌هایش ارائه کرد که از اینجا قابل مشاهده است همچنین در جریان گیمز‌کام 2017 اولین تریلر بازی به نمایش در‌آمد که چندین شخصیت جدید و قدیمی را به همراه محیط‌های چشم‌نواز بازی به تصویر می‌کشید.

تصاویر جدید انتشار یافته از این بازی نقش‌آفرینی و مورد انتظار را می‌توانید در ادامه مشاهده کرده و نظرات خود را در مورد آنها با زومجی در میان بگذارید.

Shenmue III

Shenmue III

Shenmue III


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده