نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

اولین تریلر بازی Shenmue 3 منتشر شد [گیمزکام 2017]

بالاخره استودیو Ys Net اولین تریلر بازی Shenmue 3 را در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 منتشر کرد.

اولین تیزر تریلر بازی Shenmue 3 که پروژه ساختش به واسطه کمک‌های مردمی از طریق کیک‌استارتر و حمایت‌های کمپانی سونی کلید خورد، توسط استودیو Ys Net منتشر شد. این تریلر که امروز و در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 منتشر شده است، بخش کوچکی از نسخه در حال توسعه این بازی نقش آفرینی بسیار موردانتظار را به نمایش می‌گذارد. در این ویدیو شاهد چندین شخصیت جدید و قدیمی هم هستیم و برخی از محیط‌های چشم‌نواز بازی را هم مشاهده می‌کنیم. 

بازی Shenmue III توسط استودیو Ys Net برای پی سی و پلی استیشن 4 ساخته می‌شود. مسئولیت انتشار جهانی بازی بر عهده کمپانی دیپ سیلور است؛ ناشری که در کارنامه‌اش بازی Saints Row IV، بازی Dead Island و بازی Homefront: The Revolution به چشم می‌خورد. بازی در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

بودجه موردنیاز برای ساخت بازی Shenmue 3 ابتدا از طریق کیک‌استارتر فراهم شد و نزدیک به ۷۰ هزار نفر مبلغ ۶.۳ میلیون دلار برای ساخت این بازی کمک کردند. در ضمن احتمالا در هنگام نوشتن این مطلب مبلغ مذکور افزایش پیدا کرده است. در ادامه می‌توانید اولین تریلر بازی را مشاهده کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

پس از رونمایی بازی Shenmue 3 در کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه E3 2015، ابهاماتی در مورد ناشر بازی به وجود آمد و مشخص نبود که آیا سونی قصد انتشار بازی را دارد یا کمپانی دیگری. استودیو Ys Net در آن زمان گفت که سونی در تولید، تبلیغات و همچنین پشتیبانی برای انتشار بازی به استودیو کمک خواهد کرد و هیچ مبلغی از بودجه جمع‌آوری‌شده توسط کیک‌استارتر را دریافت نخواهد کرد و کل این مبلغ متعلق به استودیو Ys Net است. هنوز مشخص نیست که همکاری با دیپ سیلور به معنای اتمام همکاری با سونی خواهد بود یا استودیو برنامه دیگری را پیش می‌برد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده