نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

شخصیت جدید بازی Shenmue III رونمایی شد

به‌تازگی تصویری از بازی مورد انتظار Shenmue III منتشر شده است که شخصیت جدید این بازی را نشان می‌دهد؛ شخصیتی که اولین حضورش را در این سری تجربه می‌کند.

Ys Net امروز شخصیت جدیدی را برای بازی مورد انتظار Shenmue 3 که توسط یو سوزوکی کارگردانی می‌شود معرفی کرد. شخصیت جدید یک دختر است که تصویر او را در ادامه مشاهده می‌کنید:

Shenmue 3

هنوز اطلاعاتی درباره‌ی او و اینکه کیست و نقشش دقیقا در بازی چیست منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد او یک خادم یا پیش‌خدمت باشد. او همچنین احتمالا ارتباطی با معبدی که در پشت سرش دیده می‌شود دارد.

از طرفی می‌دانیم که تیم Ys Net در کنار استودیوهای ستلایت (Satellite) در پیون و سیاتل، در حال همکاری با یک استودیوی هندی به نام لاکشیا (Lakshya Digital) است تا شخصیت‌های بازی را طراحی کنند.

در حال حاضر جزئیات دیگری در رابطه با این همکاری در دست نیست، اما امید است که روند ساخت بازی با سپرده شدن کار به استودیوهای خارجی سرعت بیشتری بگیرد.

بازی Shenmue 3 به‌تازگی تا نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ تاخیر خورده است تا به به گفته‌ی سازندگان «بزرگ‌تر و زیباتر» شود. این بازی برای پلتفرم‌های پی سی و پلی استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده