نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰

درجه سنی بزرگسال فیلم Deadpool حفظ خواهد شد

باب ایگر، رئیس کمپانی والت دیزنی گفت که این کمپانی برای ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی با درجه سنی بزرگسال برنامه دارد.

سرانجام روز گذشته، کمپانی والت دیزنی رسما بخش فیلمسازی و تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم را از کمپانی فاکس قرن 21 خریداری کرد. ارزش این قرارداد ۵۲ میلیارد دلار اعلام شده و باب ایگر، رئیس و مدیر عامل کمپانی والت دیزنی که قرار بود در سال ۲۰۱۹ از این سمت کناره‌گیری کند،  تا سال ۲۰۲۱ مدیرعامل دیزنی باقی خواهد ماند. با وجود اینکه بسیاری از طرفداران دنیای مارول از این خبر خوشحال شدند، اما بسیاری نیز نگران آینده فیلم‌هایی مانند فیلم Deadpool (ددپول) هستند که با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر می‌شوند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی از برنامه خود برای ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی با درجه سنی بزرگسال خبر داده است. به نقل از وب‌سایت هالیوود ریپورتر، باب ایگر در یک مصاحبه تلفنی گفت:

مشخص است که ددپول بخشی از برند مارول و ما خواهد بود، اما ما فکر می‌کنیم که ممکن است یک فرصتی برای فیلم‌های مارول با درجه سنی بزرگسال مانند فیلم Deadpool وجود داشته باشد. ما فکر می‌کنیم که تا زمانی که مخاطبان بدانند که چیزی در برنامه خود داریم، می‌توانیم این قضیه را مدیریت کنیم.

Deadpool

اولین فیلم Deadpool یک موفقیت بسیار بزرگ برای کمپانی فاکس قرن بیستم بود. این فیلم در سال ۲۰۱۶ اکران و موفق شد بیش از ۷۸۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و به پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال در تاریخ سینما تبدیل شود. فیلم Logan (لوگان) نیز سال جاری میلادی به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۶۱۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. در حال حاضر فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. علاوه بر این، گفته می‌شود که فیلم Gambit (گمبیت) قرار است با درجه سنی بزرگسال تولید و در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) به‌روی پرده‌های سینما برود.

با این حال، با توجه به خرید کمپانی فاکس قرن بیستم توسط والت دیزنی، سرنوشت فیلم Gambit چندان روشن و شفاف نیست. همچنین فیلم The New Mutants (میوتنت‌های جدید) قرار است در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود و پس از آن، فیلم X-Men: Dark Phoenix (افراد ایکس: دارک فینیکس) در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) اکران خواهد شد. با این حال، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو نیز پیش از این از علاقه خود به ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی با درجه سنی بزرگسال خبر داده بود و فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را بسیار متفاوت‌تر از سه فاز گذشته این دنیای سینمایی می‌داند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده