نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

ساخت فیلمی با درجه سنی بزرگسال توسط مارول استودیو غیر ممکن نیست

کوین فایگی در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که ممکن است مارول استودیو روزی فیلمی با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر کند.

پس از موفقیت فیلم Deadpool (ددپول) در گیشه، از کوین فایگی، رئیس مارول استودیو بارها پرسیده شد که ممکن است روزی شاهد ساخت فیلمی با درجه سنی بزرگسال در دنیای سینمایی مارول باشیم یا خیر. او همواره در جواب گفته است که در حال حاضر چنین صحبت و موضوعی وجود ندارد و او احساس می‌کند که کاری را که به نفع استودیو و طرفداران است انجام می‌دهد. با این حال، پس موفقیت تجاری مشابه فیلم Logan (لوگان) به نظر می‌رسد که نظر او کمی در این رابطه تغییر پیدا کرده است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فایگی امکان ساخت فیلمی با درجه سنی بزرگسال را در دنیای سینمایی مارول غیر ممکن ندانسته است.

در مصاحبه با وب‌سایت فرانسوی Allocine، بار دیگر از فایگی پرسیده شد که ممکن است مارول استودیو روزی روی فیلمی با درجه سنی بزرگسال کار کند؟ او در جواب گفت که در حال حاضر آن‌ها روی هیچ فیلمی با درجه سنی بزرگسال کار نمی‌کنند، اما در ادامه گفت که این موضوع به معنای منتفی بودن آن نیست و ممکن است روزی فیلمی با درجه سنی بزرگسال در دنیای سینمایی مارول مشاهده کنیم. فایگی گفت:

در حال حاضر ما روی فیلمی با درجه سنی بزرگسال کار نمی‌کنیم. اما ساخت فیلمی با درجه سنی بزرگسال غیر ممکن نیست و فقط اکنون برنامه‌ای برای آن نداریم. 

Iron Man

بدیهی است که مارول در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت فیلمی با درجه سنی بزرگسال ندارد و همچنین فیلمی نیز با این درجه سنی در دست ساخت نیست و همچنین فایگی ساخت فیلمی با این درجه سنی را تایید نکرده است، اما به نظر می‌رسد که او به همراه مارول استودیو به این موضوع علاقه‌مند هستند و در صورت داشتن طرح و ایده‌ای مناسب از آن استقبال خواهند کرد. شاید ساخت فیلمی با درجه سنی بزرگسال از روی شخصیت‌هایی مثل مرد عنکبوتی یا کاپیتان آمریکا چندان عقلانی نباشد، اما شخصیت‌های دیگری مثل گوست رایدر و مون نایت نیز وجود دارند که دارای این پتانسیل هستند. 

شما دوست دارید فیلم کدام‌ یک از شخصیت‌ها و مجموعه‌های دنیای مارول با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر شود؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده