نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

دنیای سینمایی مارول پس از فیلم Avengers 4 احتمالا دچار تغییرات بزرگی می‌شود

کوین فایگی در مصاحبه اخیر خود گفته که پس از ساخت و انتشار فیلم Avengers 4، ممکن است تغییرات عمده‌ و بزرگی در دنیای سینمایی مارول ایجاد شود.

فاز سوم دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۱۹ با اکران فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) که در حال حاضر نام و عنوان رسمی ندارد، به پایان خواهد رسید و به نظر می‌رسد که طرفداران مارول باید منتظر تغییرات زیاد و مهمی در دنیای سینمایی مارول پس از به پایان رسیدن فاز سوم آن باشند. طبق گفته کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و دنباله آن، ممکن است داستان‌سرایی فعلی فیلم‌های این کمپانی را که از فیلم Iron Man (مرد آهنی) در سال ۲۰۰۸ آغاز شده است، به پایان برساند و دیگر شاهد داستان‌های مشترک بین فیلم‌های این کمپانی نباشیم. در مصاحبه با وب‌سایت Uproxx، فایگی گفت:

تمام چیزی که اکنون می‌توانم بگویم این است که ما اکنون در حال کار روی فیلم‌های آینده خود هستیم که با اکران قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers در ماه می سال ۲۰۱۹ به پایان خواهد رسید و تمام تمرکز ما در حال حاضر روی این فیلم‌ها است. در این لحظه، ما ۲۲ فیلم با رویکرد داستانی مشترک را تولید و منتشر کرده‌ایم که این موضوع بی‌سابقه بوده است و نتیجه‌گیری این مسیر رضایت‌بخش خواهد بود.

Avengers: Infinity War

«نتیجه‌گیری» در این مصاحبه مثل یک کلمه پیچیده در مصاحبه فایگی استفاده شده؛ چرا که صحبت او به این معنی است که طرفداران ممکن است با برخی از ابرقهرمان‌های محبوب خود در پایان فاز سوم خداحافظی کنند. زمانی که فیلم Avengers 4 در سال ۲۰۱۹ اکران شود، مارول طی ۱۱ سال و در سه فاز، ۲۲ فیلم تولید و منتشر کرده است که تمامی این ۲۲ فیلم بخشی از دنیای سینمایی مارول بوده‌اند. در نهایت این فیلم‌ها یک پایان خواهند داشت و فایگی می‌خواهد مطمئن شود که پایان مناسبی برای ۲۲ فیلم این دنیای سینمایی ساخته خواهد شد. او گفت:

به‌عنوان مثال در پایان سریال Star Trek: The Next Generation گفته شد که تمام چیزهای خوب باید به سرانجام برسند و چیزی که آن‌ها را خاص می‌کند این است که کیفیت آن در یک محدوده حفظ شده و در طی زمان پخش، بهترین داستان‌های تاریخ این مجموعه را روایت کردند و ما می‌خواستیم که این کار را در سه فاز و ۲۲ فیلم انجام بدهیم.

با وجود اینکه ممکن است شکل فعلی و اصلی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول در فاز چهارم تغییر کند، اما قرار نیست این دنیای سینمایی کنار گذاشته شود. در حال حاضر فیلم Black Panther (پلنگ سیاه)، فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) و فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) قرار است در ادامه فاز سوم دنیای سینمایی مارول تولید و منتشر شوند که در این فیلم‌ها شاهد معرفی شخصیت‌های جدیدی نیز خواهیم بود و قطعا هنوز داستان‌های زیادی برای گفتن وجود دارد.

Black Panther

با این حال، به نظر می‌رسد که یکی از بازیگران دنیای سینمای مارول ایده جالبی را برای فاز چهارم دارد. در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، از تسا تامپسون، بازیگر نقش والکری در مورد امکان ساخت فیلم مستقلی بر اساس این شخصیت سوال شد. با وجود اینکه به نظر می‌رسد حداقل در حال حاضر شانسی برای ساخت فیلم مستقلی بر اساس شخصیت والکری وجود ندارد، اما او و دیگر بازیگران زن دنیای سینمایی مارول با فایگی در مورد آینده خود صحبت کرده‌اند. تامپسون گفت:

به‌تازگی من و گروهی دیگر از بازیگران زن که در مارول با هم کار می‌کنیم، به کوین در مورد یک فیلم ابرقهرمانی گفتیم که تقریبا تمام ابرقهرمان‌های زن دنیای مارول در آن حضور داشته باشند و نظر او را در مورد این ایده پرسیدیم. 

Thor: Ragnarok

فایگی در ادامه اضافه کرد:

این یک لحظه بسیار شگفت‌انگیز است که در مکانی حضور داشته باشید و سپس بچرخید و تمام ابرقهرمان‌های زن را ایستاده و در کنار هم مشاهده کنید و من به آن‌ها گفتم که نظر من در مورد این ایده مثبت است.

بدون در نظر گرفتن قدرت و توانایی‌های این شخصیت‌ها، در حال حاضر شخصیت‌هایی چون والکری، بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون، اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن، کاپیتان مارول با بازی بری لارسون، واسپ با بازی اوانجلین لیلی، گامورا با بازی زویی سالدانا، مانتیس با بازی پام کلمنتیئف و نبولا با بازی کارن گیلان، در دنیای سینمایی مارول حضور دارند و ممکن است طی سال‌های آینده ابرقهرمان‌های زن دیگری نیز معرفی شوند. همچنین مارول کامیک‌های A-Force را نیز در اختیار دارد که شخصیت‌های آن از ابرقهرمان‌های زن دنیای کامیک مارول تشکیل شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده