نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

سریال Stranger Things رسما برای فصل سوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس سرانجام رسما سریال اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) را برای فصل سوم تمدید کرد.

سرانجام ماه گذشته فصل دوم سریال Stranger Things از شبکه نت فلیکس منتشر و با استقبال منتقدان و کاربران این شبکه روبه‌رو شد. پیش از این، برادران دافر، سازندگان سریال، ساخت فصل سوم سریال Stranger Things را تایید کرده بودند، اما نت‌فلیکس تا به امروز این سریال را برای فصل سوم رسما تمدید نکرده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه Netflix سرانجام سریال Stranger Things را رسما برای فصل سوم تمدید کرده است. با این حال، اطلاعات بیشتری از فصل سوم این سریال در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که مت و راس دافر برای ساخت فصل سوم این سریال باز خواهند گشت و این دو برادر به‌همراه شان لوی، دن کوهن و یاین پترسون، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فصل سوم سریال Stranger Things نیز حضور خواهند داشت.

انتظار می‌رود که ملی بابی براون در نقش ایلون، دیوید هاربر در نقش کلانتر جیم هاپر، فین ولفهارد در نقش مایکل ویلر، گیتن ماتارازو در نقش داستین هندرسون، کلب مک لاگلین در نقش لوکاس سینکلر، نوآ اشنپ در نقش ویل بایرز، وینونا رایدر در نقش جویس بایرز، چارلی هیتون در نقش جاناتان بایرز، ناتالیا دایر در نقش نانسی ویلر، جو کری در نقش استیو هارنیگتون، سدی سینک در نقش مکس میفیلد، دیکر مونتگمری در نقش بیلی هارگرو، کارا بوینو در نقش کارن ویلر و پل رایزر در نقش سم اوونز، در فصل سوم سریال Stranger Things حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

stranger things

تاکنون سریال Stranger Things نامزد ۱۸ جایزه امی شده که موفق شده است ۵ جایزه نیز از این مراسم دریافت کند. این سریال از مراسم معتبر دیگری از جمله SAG Award و Norman Felton نیز موفق شده است جوایز دیگری را دریافت کند. میانگین نقدهای مثبت دو فصل اول سریال Stranger Things در وب‌سایت راتن تومیتوز تاکنون ۹۲ درصد بوده است. شبکه‌ نت‌فلیکس تاکنون تاریخی برای پخش فصل سوم این سریال اعلام نکرده است و انتظار می‌رود که به‌زودی برنامه تولید و فیلمبرداری فصل سوم این سریال اعلام شود. با وجود این، برادران دافر می‌گویند سریال Stranger Things حداقل تا فصل چهارم ادامه خواهد داشت، اما امکان ساخت فصل پنجم این سریال نیز وجود دارد.

نظر شما در مورد تمدید سریال Stranger Things سریال چیست و آیا برای فصل سوم این سریال هیجان‌زده هستید؟ نظر شما در مورد دو فصل اول این سریال چه بوده است؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده