نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

۱۵.۸ میلیون بیننده قسمت ابتدایی فصل دوم سریال Stranger Things را تماشا کرده‌اند

طبق آمار منتشر شده، ۱۵.۸ میلیون بیننده و کاربر شبکه نتفلیکس قسمت ابتدایی فصل دوم سریال Stranger Things را تماشا کرده‌اند.

سرانجام اوایل این ماه، فصل دوم سریال فوق‌العاده مورد انتظار اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) از شبکه نت فلیکس منتشر شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری غیر رسمی از بینندگان فصل سوم این سریال محبوب منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین و به نقل از موسسه نیلسن منتشر کرده، حدود ۱۵.۸ میلیون نفر بیننده قسمت ابتدایی فصل دوم سریال Stranger Things بوده‌اند. این آمار تنها برای سه روز نخست انتشار فصل دوم این سریال است. با این حال، این آمار بسیار بیشتر از هر سریال محبوب تلویزیونی دیگر است و سریال Stranger Things را به محبوب‌ترین سریال حال حاضر تلویزیون تبدیل می‌کند.

Stranger Things 2

با توجه به آخرین آمار منتشر شده از شبکه نت‌فلیکس، در حال حاضر این شبکه تنها دارای بیش از ۵۲ میلیون مشترک در آمریکا است و این یعنی حدود ۳۰ درصد مشترکین نت‌فلیکس قسمت ابتدایی فصل دوم سریال Stranger Things را تماشا کرده‌اند. نیلسن همچنین تخمین می‌زند که به طور میانگین ۳۶۱ هزار نفر هر قسمت فصل دوم این سریال را تنها در اولین روز انتشار آن تماشا کرده‌اند. با این حال، این آمار غیر رسمی است و خیلی کم پیش می‌آید که نت‌فلیکس آماری رسمی از تعداد بینندگان سریال‌ها و فیلم‌های خود منتشر کند. نیلسن آمار تعداد بینندگان را بر اساس نظرسنجی و معیارهای منتشر نشده تخمین می‌زند و منتشر می‌کند و تاکنون بیشتر آمارهای تخمین زده‌شده این موسسه به آمارهای واقعی نزدیک بوده است.

با این حال، اگر آمار منتشر شده تعداد بینندگان درست باشد، فصل دوم سریال Stranger Things یک موفقیت بسیار بزرگ برای نت‌فلیکس بوده است. ساخت فصل دوم این سریال مانند فصل اول بر عهده مت و راس دافر بوده و این دو برادر ساخت فصل سوم این سریال را تایید کرده‌اند. همچنین برادران دافر اعلام کرده‌اند که آن‌ها اکنون در حال نوشتن فیلمنامه فصل سوم سریال Stranger Things هستند. با این حال، هنوز برنامه زمان‌بندی مشخصی برای ساخت و انتشار فصل سوم این سریال منتشر نشده است. با وجود این، برادران دافر می‌گویند سریال Stranger Things حداقل تا فصل چهارم ادامه خواهد داشت، اما امکان ساخت فصل پنجم این سریال نیز وجود دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده