نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

سریال Stranger Things برای فصل سوم هم تمدید شد

تمدید شدن سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) برای فصل سوم که تا چند وقت اخیر فقط در حد شایعه بود، به نظر می‌رسد که رسما به واقعیت تبدیل شده است.

طرفداران سریال Stranger Things از خبر تمدید شدن این سریال فوق‌العاده محبوب شبکه نت فلیکس برای فصل سوم خیلی هیجان‌زده خواهند شد. اخیرا این خبر فقط در حد یک شایعه کوچک بود، اما چند ساعت گذشته تمدید شدن این سریال به طور رسمی اعلام شد. همان‌طور که می‌دانید دو ماه تا آغاز پخش فصل دوم سریال اتفاقات ناآشنا باقی مانده و همین مدت، زمان خیلی زیادی است که حدس و گمان‌هایی درباره مسائل مختلف این سریال زده شود و شایعاتی از این قبیل مطرح شود. یکی از همین شایعه‌ها خبر ادامه داشتن ماجراجویی گروه Hawkins A.V بود که امروز در طی بیانیه‌ای توسط سازندگان این سریال، یعنی برادران دافر تایید رسمی شد.

این دو برادر تایید کردند که این سریال علاوه بر فصل ۳، به احتمال خیلی زیاد فصل چهارمی هم دارد که فصل چهارم آن آخرین فصل سریال Stranger Things خواهد بود. این یک خبر خیلی خوب است؛ زیرا خیلی‌ها تصور می‌کردند که فصل دوم سریال Stranger Things فصل پایانی این ماجراجویی است، اما مثل اینکه قرار است ما در فصل سوم و قبل از اینکه سریال به طور کلی به پایان برسد، شاهد یک داستان جدید باشیم. اینکه سریال تا کجا پیش خواهد رفت و ما در آینده شاهد چه داستان و صحنه‌هایی هستیم هنوز به صورت یک راز پنهان است، اما ظاهرا برادران دافر ایده‌هایی برای آن در ذهنشان دارند.

در مصاحبه‌ای که مت دافر با گزارشگر Vulture انجام داد، اعلام کرد که دوست دارد داستان را بهبود و تکامل ببخشد و در عین حالی که داستان را هیجان‌انگیز می‌کند و پستی و بلندی به آن می‌دهد، همین بازیگران محبوب کودک را هم داشته باشد. دافر در این رابطه گفت:

من نمی‌دانم که هر سال می‌توانیم کاری کنیم که اتفاق بدی برای آنها بیفتد یا خیر، اما سعی خود را می‌کنیم که داستان هیجان خود را از دست ندهد و پستی و بلندی خود را داشته باشد.

زمانی که از او خواسته شد که نکته امیدوار کننده‌ای به بینندگان اعلام کند، او گفت:

اتفاقاتی در داستان پیش می‌آید که آنها مجبور خواهند شد که هر طور شده از آن شهر لعنتی خارج شوند.

Stranger Things

مهم نیست چه اتفاقی در این فصل دیوانه‌کننده می‌افتد‌، اما طرفداران خیالشان راحت باشد؛ زیرا ماجراجویی گروه Hawkins A.V همچنان ادامه خواهد داشت. این سریال از زمانی که پخش خود را در شبکه نت‌فلیکس آغاز کرده، با هر قسمت خود قلب‌ها و ذهن‌های بیننده‌ها را به سمت خودش جذب کرده و امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک بتواند علاوه بر اینها، چند جایزه امی هم به سمت خود جذب کند. با اینکه فصل دو هنوز پخش خود را آغاز نکرده، اما در همین لحظه هم آن‌قدر تعداد طرفداران این سریال زیاد است که تیم تولید، آن را برای فصل سوم هم تمدید کرده است. می‌توان گفت که سریال اتفاقات ناآشنا از فیلم‌های ترسناک و علمی تخیلی دهه ۸۰ الهام گرفته و تیم تولید آن تصمیم دارد علاوه بر اضافه کردن المان نوستالژیک، یک مورد جدید و جذاب را هم نسبت به فیلم‌های آن زمان در این سریال ایجاد کند. تمدید سریال برای فصل سوم برای همه و مخصوصا برای طرفداران آثار دهه ۸۰ خیلی هیجان‌انگیز است و مطمئنا در این تقریبا دو سالی که در پیش داریم، طرفداران از حدس و گمان‌ها درباره داستان‌هایی که در فصل‌های آینده پیش خواهد آمد، دست برنخواهند داشت. 

شایعه‌ای که اخیرا خیلی در بین طرفداران جا خشک کرده این است که «ویل» شخصیت منفور و تبه‌کار فصل دوم خواهد بود

قبل از اینکه بخواهیم تمرکز روی فصل سه را آغاز کنیم، خیلی چیزها وجود دارد که طرفداران می‌خواهند درباره آنها حدس و گمان‌های مختلف بزنند و آنها را پیش‌بینی کنند. یکی از تئوری‌های نگران‌کننده‌ای که در میان نظرات خیلی زیاد و مختلف مردم وجود دارد این است که ویل در فصل دوم تبدیل به شخصیت منفی و تبه‌کار سریال خواهد شد. طرفداران سریال Stranger Things تا ماه اکتبر که پخش آن آغاز شود، دیدگاه‌های خیلی زیاد و البته نگران‌کننده‌ای درباره این اثر دارند که بخواهند به آن فکر کنند. وضعیت خیلی پیچیده شده است و اینکه چه اتفاقی در آینده می‌افتد هنوز معلوم نیست و تا زمانی که اطلاعات جدیدتر منتشر شود همه‌چیز به صورت یک راز باقی می‌ماند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده